مواد اوليه
بسم ا...
سلام
1- يادش بخير، حدود 2 سال پيش بود (چند ماه كم و زيادش رو يادم نيست) اما در يك نيمه شب زمستاني ساعت حوالي 11:30 شب بود كه يك خروس بي‌محل زنگ خونمون. اونموقع همه خواب بودن، من پريدم گوشي رو برداشتم تا همه رو بيدار نكرده بود. درسته آقا جواد بود (امروزي‌ها بخونند هري پاتر).
بي مقدمه رفت سر اصل مطلب.
- ميگم شنيدي اين بر و بچه‌هاي صراط يه وبلاگ زدن
- خوب آره
- يه كاري مي‌خواهيم بكنيم، پايه‌اي
- چي ؟
- يه وبلاگ بزنيم از رده خارجشون كنيم
- هستم.......
...
.
.
چندي نگذشت كه وبلاگ ما هم راه افتاد و باز هم يكي دو هفته بيشتر نكشيد كه وبلاگ رقيب از دور خارج شد.
الان كه فكرش رو مي‌كنم مي‌بينم عجب روزهاي باحالي بود. اون وبلاگ 8-9 ماهي دوام آورد. ركورد خوبي بود. خيلي‌ها رو اذيت كرديم. خيلي ‌ها رو كوبونديم (خيلي‌ها رو هم كه حقشون بود جا انداختيم كه الان حسرتش رو مي‌خورم چرا بعضي‌ها رو نشستيم بگذارم كنا) و خيلي ها هم به نام ما نون خوردن و آخرش گفتن من نبودم اين بود. اما مسايل حاشيه‌اي باعث شد هري جيم بزنه و به قولي يكي دو هفته خودش رو گم و گور كنه. بعدش هم كه خطمون از هم جدا شد تا امروز
امروزه هري خودش رو ولو كرده تو وبلاگ ديگه‌اي. كسي كه يه زماني خودش رئيس بود حالا رفته زير دست شده (البته اين هري از همون اول هواي اين رئيس رو داشت. شايد مي‌دونست كارش به اينجا مي‌كشه. چون چند تا مطلب من درباره‌ي رييس رو به طرز نا جوانمردانه‌اي سانسور كرد) ؟؟؟!!!1
من هم كه كم و بيش و كجدار و مريض همون وبلاگ قبلي رو دست تنها ادامه دادم. گاهي با اينوري‌ها عليه اونوريها متحد مي‌شدم و گاهي بر عكس. يه نوع نون به نرخ روز خوري. تا اينكه ديگه راستش رو بگم كم آوردم.
با تاسيس باد صبا دوباره جون گرفتم. چون حداقل يه چيزي براي خوندن داشتم و ....اين بود كه وبلاگي كه چند ماهي بود به روز نمي‌شد به روزش كردم اما اينبار فارغ از مسايل جناحي و به طور كاملا شخصي.
الان هم بعد از گذشت يكي دو ماه از آغاز كار مجدد تغيير اسم وقيافه دادم تا هيچگونه شبهه‌اي نباشه. ما خطمون عوض شده. نه صراط ايم و نه زرات و نه 3رات. از الان هم هركي دوست داره مي‌تونه به وبلاگ ما سر بزنه.......
2- راستش اگه زحمتي نيست براتون يه اسم قشنگ‌تر براي اين وبلاگ اگه پيدا كردين بگين. از نظراتتون استقبال مي‌كنم. يا نه اصلا در باره‌ي همين اسم فعلي نظر بدين بگين چه‌جوريه.
3- نمي‌دونم يكي از اهالي باد صبا در وبلاگ قبلي پيام گذاشته كه آهنگ آخري فيلتر شده. راستش من ديگه نمي‌دونم. اما همينقدر مي‌دونم كه عزيز برو كارتت رو عوض كن. اين كارتي كه اينا رو فيلتر ميكنه واي به حال بقيه. (تا حالا فكر مي‌كردم اكانت من از همه‌ي اكانتهاي دنيا بد تره، ميگن هيچ وقت ناشكري نكن ها.........)
اون آهنگ رو چون خودم حس آپلودش رو نداشتم از يه جايي لينكش رو دزديدم. چشم روي سايت خودم آپلود ميكنم (از سايت دانشكده) مي‌ذارم همينجا براي دانلود.
4- در آخر هم به همه اعلام كنم اينجا من رييس مطلقم. حرف هم توش نباشه. شير فهم شد ....
والسلام
يادگاري (5)
در ساعت۱۰:۵۶ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام منزل نو مبارک. مطلبت رو خوندم.یه موضوع رو از الان مشخص کنم اونم اینکه من تصمیم ندارم اجازه بدم بچه های وبلاگ باد صبا با هیچ کس دیگه ای کل کل راه بندازند. امیدوارم شما هم چنین قصدی نداشته باشید.
در ضمن من از اکانت همیشگیم استفاده میکنم ولی اون لینک فیلتر شده بود
:(

آقای رئیس ،برات روزهای پر باری رو آرزو میکنم.تا وقتی کار وبلاگت به بحث و جنجال و کل کل نکشیده باشه(در این زمینه سابقه دارین!) منو از خوانندگانت حساب کن .
اگه خواستی این کامنتو حذف کن.

 
در ساعت۱۲:۱۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

سلام
اولا من تغيير پوسته دادم كه بگم من اهل كل و كل اندازي نيستم و با كشور دوست و همسايه (بادصبا) هيچگونه كل و كل بازي هم ندارم. نه تنها باد صبا بلكه كليه آدمها
من يكي ديگم.
دوما اميدوارم شما هم موفق باشيد

 
در ساعت۱۲:۳۱ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

خب من از آخر مطلبت جواب ميدم:اول اونكه جلوي بزرگتر پاهاتو جمع كن! رييسي، خادمي يا هر چيز ديگه اينقدر خودتو *** نده.
بر بساط نكته دانان خودفروشي شرط نيست...........يا سخن دانسته گو اي مرد عاقل!!!! يا خموش
دوم اينكه تازگي ها سرم درد ميكنه براي سربسر اينواون گذاشتن تا حس و حالش هست بزن بريم.

 
در ساعت۵:۱۲ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

تا زمانی که احترام متقابل در روابط دو کشور حکم فرما باشد ، باد صبا کشور دوست و همسایه(مجنون) را محترم شمرده و پیمان یاری را امضا میکند.

 
در ساعت۵:۱۴ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

تا زمانی که احترام متقابل در روابط دو کشور حکم فرما باشد ، باد صبا کشور دوست و همسایه(مجنون) را محترم شمرده و پیمان یاری را امضا میکند.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
آخرين نوشته
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است