اشک مهتاب: استاد شجريان
سلام
بنا بر درخواست مجدد و به دليل فيلتر شدن لينك قبلي مجددا اين مطلب آپلود مي‌شود.

بشنويد (۴:۱۹)

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست
همه دریا از آن ما کن ای دوست
دلم دریا شد و دادم به دستت
مکش دریا به خون پروا کن ای دوست
مکش دریا به خون پروا کن ای دوست

کنار چشمه ای بودیم در خواب
تو با جامی ربودی ماه از آب
چو نوشیدیم از آن جام گوارا
تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب
تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

تن بیشه پر از مهتاب امشب
پلنگ کوه ها درخواب امشب
به عاشقی دلی سامون گرفته
دل من در تنم بی تابه امشب
دل من در تنم بی تابه امشب

<><><><><><><><><><>
خواننده : استاد محمد رضا شجريان
شاعر : استاد سیاوش کسرایی
آلبوم: خزان (غير مجاز)
<><><><><><><><><><>
يادگاري (1)
در ساعت۱۲:۱۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
آخرين نوشته
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است