commente این یک
‌‌‌
اول اینکه بازم از هری عزیز تشکر میکنم خیلی حال داد ولی ایدزی دمت گرم بازم خوب تو هوای هری رو داری و دیر اومدنش رو گردن من شاسگول می‌ندازی که برای اینکه دیر نرسم اصلی‌ترین کلاس این ترمم رو پیچوندم (قابل توجه اینکه اگه من تو ساعت دوم اون کلاسمم شرکت می‌کردم بازم 6:30 اونجا بودم!).
تازشم من سر ایران زمین 10 دقیقه‌ای منتظر هری شدم (20 بار زنگ و 5 تا sms زدم) تو این مدتم چند تا از این جوونهای ...... هی با ماشین برام ترمز زدند و مزاحم شدند (آخه بندگان خدا مسافر کش بودند!)
نقریبا ساعت 6 یک sms از طرف هری اومد که بیا دم دانشکده تربیت بدنی! این sms وقتی اومد که نیم ساعتی می‌شد من رفته بودم پیش بائوباب و داشتیم به هری فحش می‌دادیم.
حالا هم منتظر مرام کش کردن باوباب هستیم، بائو جان اگه نخواهی یک شیرینی بدی از کلوپ با مراما که هیچی، گذرنامت می‌دم تا هر جا خواستی بری فقط تو این وبلاگ نباشی! اینم از اختیارات و قدرت فافاییه.
يادگاري (1)
در ساعت۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

شرمنده می فرمایید

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است