ربطی به بائوباب نداره
‌یکی بود یکی نبود یک پسر بود خوشگل خوشگلا ، از اونایی که آدم همیشه یاد خدا می ندازه آخه : روز قیامت خداوند یک خاخام فرانسوی را به جهنم فرستاد و یک راننده اتوبوس دائم الخمر برزیلی را به بهشت، وقتی از او پرسیدند که خاخام به جهنم و راننده به بهشت رفته است، گفت: این خاخام وقتی برای مردم حرف می زد اینقدر یکنواخت و بدون جذابیت حرف می زد که همه خواب شان می برد و از یاد خدا غافل می شدند، اما این راننده برزیلی همیشه مست می کرد و با سرعت رانندگی می کرد و از وسط ماشین ها ویراژ می داد و در هنگام رانندگی او مسافران از ترس چشمهای شان را می بستند و دعا می خواندند و از خدا می خواستند که سالم بمانند و به همین دلیل به یاد خدا بودند و خداوند رانندگان مست را بیشتر از خاخام های تنبل دوست دارد. (تورات عهد جدید).
این چرت و پرتها رو ولش کن، این پسر تو دانشگاه جزء نوابغ بود و همیشم تمام دروس2 بار برمی داشت تا پایش قوی بشه. بعد از 8_9 سال که داشت درسش تموم می‌شد به سرش زد تا کنکور ارشد شرکت کنه و بختش رو امتحان کنه، از اونجایی که اون پسر یک وبلاگ و یک کار خیلی مهم و چند تا دوست پایه داشت تقریبا تمام وقتش صرف درس نخوندن می‌کرده و ........
هیچی شب قبل از کنکور هم اعلام می‌کنه فقط به نیت بیسکویت می‌ره کنکور بده، از اینم بگذریم که بیسکویت که هیچی آب حوزه‌شونم قطع بوده!
یک چیزی تو مایه‌های هفته پیشم که نتایج رو اعلام می‌کنند این عزیز دل می‌بینه که اِ رتبش شده 486 با این توضیح که با این رتبه تو رشته عمران خیلی جاها می‌شه قبول بشه، به خاطر همین برای منحرف کردن افکار عمومی، تو وبلاگش تولد هری رو علم یزید می‌کنه و........
حالا از تمام بر و بچز آویزون (با مراما) دعوت می‌کنم که در برنامه جشنی که به همین مناسبت برگزار می‌شه شرکت کنن و البته لازمه که حتما ثبت نام کنند که امکانات به تعداد تهیه بشه بعدشم اینکه خواهشا همراه اضافی با خودتون نیارید.
‌‌
نتایج اخلاقی:
1- این پسره خسیسِ
2- این پسره اصفونیه (یادم باشه چند تا خصلت اصفونی ها رو بگم)
‌‌
نتایج غیر اخلاقی:
1- کنکور ارشد امسال فک و فامیل او پسره طرح کردن
2- سوالای کنکور امسال لو رفته
3- بعضی ها تقلب کردن
4- بعضی ها چقدر خر شانس هستند!
يادگاري (8)
در ساعت۱۰:۱۹ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

آقا تبریک!!
علی رغم همه درگیریهای فیمابین (!!) تبریک میگم!!!

 
در ساعت۱۰:۴۱ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اي واي
خدا مرگم بده
اين چيزا چيه تو وبلاگ مي‌نويسي. اولا من رو به خودتون نچسبون.
1- فافا جان اصفهاني خودتي و هفت جد و آبادت.
2- عزيز تو كه خوب قصه تعريف مي‌كني چرا بند آخرش رو تعريف نمي‌كني !!!!
3- با انگشت پام بزنم تو چشت.

 
در ساعت۱:۱۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تولدشون مبارك باشه ايشالله. شيريني تيغ زده شده هم نوش جانتان ايشالله:)

 
در ساعت۸:۲۷ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

تبريك ميگم آقا. غلط كرده هركي گفته تو خنگي ... اصلا كي گفته تو خنگي . بابا آي كيو . بابا مايه ي افتخار . بابا فوقولانس .
از ته دل خوشحالم .
اي خدا همه واسه ي خودشون يه چيزي شدن ، ما همون آقايي كه بوديم هستيم ...

 
در ساعت۸:۲۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تبریک!تبریک!
اینجوریه ، حالا دیگه قبول شدنت رو رو نمی کنی، که شیرینی ندی. خوبیت نداره آدم اینقدر خسیس بازی در بیاره، سعی کن لارج باشی. آخه یه شیرینی که ارزش این حرفها رو نداره.

ایشالا فوق لیسانس بگیری و یه سور حسابی بدی، البته سعی کن یه سوری بدی که نسوان هم بتونن شرکت کنن، قابل توجه هری پاتر.

 
در ساعت۸:۵۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

من با شيريني دادن مشكل ندارم. من كه از خدام شيريني ندهم. اگه كسي شيريني مي‌خواد بايد همون بلايي كه ما سر هري اورديم در بياره يعني چي! يعني قرارها گذاشته بشه، مهمونها رو هم خودتون دعوت كنيد (ما چون هوس استخر كرده بوديم استخر هماهنگ كرديم). موقع خرج پول كه شد ما رو هم خبر كنيد. نامردشه حساب نكنه!
مثل بقيه هم به 2-3 ماه بعد شيفت نمي‌دهم و مثلا بگم وقتي جواب كامل اومد شيريني مي‌دم و اميدوار باشم تا 2-3 ماه ديگه يادتون رفته باشه :))

OK
فكر نكنيد خسيسم اما خود فافا مي‌دونه:
"فافا خدا لعنتت كنه"

 
در ساعت۶:۴۳ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

به اون پسره’ لوس كه رتبه آورده عارضم اگر ميبيني فعلا كاري بهت ندارم براي اينه كه خواستم اول قبول شدنت رو ببينم بعد مراسم چتر افكني رو به جا بيارم حالا كه همه پايه اند طي مراسم هري جونم نخسه ات رو ميپيچيم.
در ضمن منم فكر مي كنم تو با طراحان شريف سوالها نسبت مسبتي داشتي.
لطفا راز موفقيتت ؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟ رو هم اگر ميشه به ماها هم بگو .

 
در ساعت۱۱:۵۶ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

بني ،بني ،بنيامين من ، ديگه قرار نشد آبروي بچه رو ببري ، حالا نفهميده بچه گي كرده يه رابطه ي مثبتي با طراحان سوال برقرار كرده ، خوب تو كه نبايد پرده دري كني !!
بائوباب عزيز منم به تو توصيه مي كنم به حرف عزيز دلم ،بنيامين نازنين گوش ندي و نگي چه رابطه اي با طراحان سوال داشتي . به هر حال آدم واسه ي اين وجيزه ي دنيا كه نبايد آبرو حيثيت خودشو ببره !!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است