يادگاري

هرچي با خودم كلنجار رفتم ديدم حيفه كه اين سوال رو مطرح نكنم و سرسري ازش رد بشم. خواهش مي كنم هر كسي اين مطلب روخوند حتما كامنت بذاره حتي اونيكه رهگذره. اين سوال زن و مرد و پير و جوون نداره. شايد جوابش رو بدوني كه در اينصورت يادآوريه و اگر ندوني ، از ايدزوو يادگاريه.

به نظر شما سخت ترين موقعيت براي يك مرد چه زماني هست ؟


اين سوال رو سلمان از حضرت امير مي پرسه و جوابي با اين مضمون مي شنوه كه بدترين موقعيتي كه ممكنه براي يك مرد پيش بياد وقتيه كه همسرشخص رو جلويش بزنند و خدا دستانش رو بسته باشه.
**********************************
راجع به حال خودم

الا اي پير فرزانه مكن عيبم ز ميخانه
كه من در ترك پيمانه دلي پيمان شكن دارم
يادگاري (2)
در ساعت۱۱:۱۱ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

داداش اینه که به مرد بیاد مرام بزاره و یه مطلبی رو بنویسه ، یه رفیق بیاد مطلب آدم رو دست کاری بکنه!!!

 
در ساعت۴:۵۶ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

من وارد مسائل مردونه نمیشم ولی چون گفتی همه باید نظر بدن، منم نظر دادم!!!!!!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است