ماجراي ربنا
برای بسیاری از ایرانیان، افطار بدون ربنا رنگ و بویی ندارد. سالهاست صدای چابک و زیبای شجریان در این ساعات مردم را مجذوب خود می‌کند.
شجریان در مورد اجرای این اثر که در تیر 1358 ضبط شده می‌گوید، انگیزه اصلی من در خواندن این دعا تدریس آن به دو هنرجو بوده و در یکی از استودیوهای رادیو ضبط شده که پس از مدتی بدون اجازه از رادیو پخش می‌شد! و اکنون جزو برنامه های اصلی رادیو و تلویزیون در ماه رمضان است.

راستي:
آلبوم جديد همايون شجريان با نام نقش خيال امروز به بازار آمد.

يادگاري (10)
در ساعت۸:۵۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

می گم خود استاد آلبومی با همین نام نداشته؟
منم تازگی ، یعنی درست از وقتی که "هوای گریه" همایون شجریان رو شنیدم، دوباره رو آوردم به صدای استاد و پسرش. لذتی که از آثارشون می برم غیر قابل وصفه:)

 
در ساعت۱۱:۳۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

آلبوم خود استاد با نام درخيال با آهنگسازي مجيد درخشاني مي‌باشد. از انتشارات سروش (تنها آلبوم استاد با همكاري سروش)

ايول عمه خانم. بيا دارمت (من 100 تا نوار از استاد دارم+ 5-6 تايي CD MP3 خواستي بيا بدم گوش كني :))

 
در ساعت۲:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تبریک می گم بائوباب خان. خدمتون عرض شود که حول و حوش همین تعداد نوار و سی دی رو من هم از استاد دارم. چون اخبی این جانب هم دست کمی از شما نداره و من هم از همین رو بود که به صدای استاد علاقه مند شدم.:)

 
در ساعت۸:۵۲ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

عمه گول اين بائوباب رو نخور، بي خيال شجريان شو.
محمد اگر يكبار ديگه ترويج شجريانيسم كني خودم به انرژي تبديلت مي كنم.

 
در ساعت۱۱:۱۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

نه آقا سپار حواسم هست. گول نمی خورم.
ولی می گم اندک اندک جمع مستان می رسد خیلی با حال بود.
خیلی خوشمان آمد.

 
در ساعت۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اي عمه ترسو. ترسيدي به انرژي تبديل بشي!!!
بابا اين سپار شلوارش رو نمي‌تونه بالا بكشه مي‌خواد از خودش انرژي در وكنه !!!

 
در ساعت۱۲:۴۶ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

عمه خانم من به جاي بائوباب عذر خواهي ميكنم.اين باز خودش رو گم كرده حرف بي ربط از خودش دروكرده.
بائوباب فوق دكترادر دو به هم زني داره، عمه باز هم گولش رو نخور
درباره شلوار هم شرمنده ام فقط مي تونم بگم عاقلان دانند.

 
در ساعت۱۲:۵۴ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اين بنيامين خان هنوز به سيب زميني ميگه ديب‌دميني. بچه‌س حرجي بهش وارد نيست
مي‌شينه حرف اين و اون رو گوش مي‌ده قدرت تجزيه و تحليل كه نداره. يه چيزي از خودش در مي‌كنه. شما ببخشيدش.
هرچي مي‌گم بچه تو هر جمعي نرو گوشش بدهكار نيست كه نيست
ميترسم آخرش گرد نخودي بشه

 
در ساعت۱:۲۹ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

محمد يك برنامه افطاري بچين توش ديب دميني بخوريم، اونم از نوع كبابي اش.
دلم براش سوخت اونجاي حرفم رو كه گفتم دو به هم زني ميكنه پس ميگيرم.
مملي يك نفر امروز بهم پيشنهاد كرد گرد نخود دروكنيم، چيز بديه؟؟

 
در ساعت۸:۰۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

می گم یه وقت سر موضوع استاد دعواتون نشه، بندازین تقصیر عمه بی گناه.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است