جواب
‌‌‌
بدون هيچ توضيحي شايد يه جور جواب به كامنت باشه:

يـكشب آخر دامن آه سـحـر خـواهـم گـرفــت
داد خـود را زان مـه بيـدادگـر خـواهـم گـرفـت
چشـم گـريـان را به طوفـان بلا خواهم سپرد
نوك مژگـان را به خونـاب جگـر خواهم گـرفت
نـعـره‌ها خواهم زد و در بحـر و بر خـواهم فتاد
شعله‌ها خواه شد و در خشك و تر خواهم گرفت
انتقامم را ز زلفش مـو به مـو خواهم كشيـد
آرزويم را ز لعلش سر به سر خـواهم گرفت

بشنويد (7:35)
با صداي استاد غلامحسين بنان
نام تصنيف: افسون ساز
آلبوم: شب جواني
يادگاري (5)
در ساعت۱:۰۲ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

1- این بحر طویل خودم هم نمی دونم مال کیه اگه کسی فهمید به منم بگه. این رو من از یک برگه دست نویس داشتم .....
2- 300 مگ رو آدم وقتی دانشکده ش دارای یه سایت باحاله و رایتر هم در اختیار آدم باشه می تونه در کمتر از 1 ساعت دانلود کنه. این که چیزی نیست.
اما خداییش اگه نریزید ضرر کردید چون حتی مدیا ÷لیر و مسنجرتون رو هم به روز می کنه. کلیه قسمت ها. باحاله. میگی نه نگاه کن.
در ضمن یک سری از اونهایی که تو بازاره مشکل داره. کسی خواست بخره حواسش باشه. سیستم هنگ میکنهبراش مشکل پیش میاد.

 
در ساعت۸:۲۸ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

ای کاش من هم یک دانشجو بودم!

 
در ساعت۸:۳۱ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

ای کاش من هم یک دانشجو بودم!

 
در ساعت۱۱:۲۵ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

2 زار بده آش
به همين خيال باش

مجتمع كه اينترنت نداره
اوووووووووووم

 
در ساعت۴:۲۷ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

خب حافظ که داره... یعنی بچه های مجتمع رو راه نمیدن تو سایت؟؟؟
بگذریم، یه سوال مهم: چجوری عکس میذاری تو وبلاگ؟؟؟

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است