جايزه
راستش رو بخواهين پيش خودم گفتم كه حالا كه كشور دوست و همسايه مسابقه برگزار مي‌كنه و جايزه نمي‌ده ما هم يه مسابقه با جايزه‌ي بزرگ بگزاريم.
و اما شرح مسابقه:
چند روز پيش شركت ماكروسافت روي سايت خودش اقدام به چاپ تصويري نمود كه نشان دهنده‌ي آمار استفاده از موتور جستجوي MSN بود اما همين آمار (در تصويري كه پايين مي‌بينيد) تبديل شد به يك سوتي بزرگ. سوتي را دريابيد و جايزه بگيريد.

يادگاري (1)
در ساعت۵:۰۳ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
جناب خیالتون راحت.اینجانب فقط رفتم مرخصی...بزودی برمیگردم!
منم یه بار همین کار رو کردم ولی عکسی که میخواستم تو وبلاگ نمایش داده نشد!! برگشتم امتحان میکنم.
در ضمن از اون جایی که وضوح تصویرتون خیلی بالا بود من حتماً در این مسابقه شرکت میکنم!!!! اقلاً آدرس صفحه رو میذاشتی که علاقه مندان به مسابقه از روی خود سایت مایکروسافت پی گیر بشن.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است