! بچگي يادش بخير
‌‌‌
سلام. ياد بچگي بخير. چه كارتونهايي مي‌ديديم. بامزي (من اون قسمتش رو دوست داشتم كه خر بامزي توي مسابقه اسب سواري شركت مي‌كنه، آخرش هم زبونش رو دراز مي‌كنه و اول ميشه)، بارباپاپا، زمزمه گلاكِن كه بعيد مي‌دونم يادتون باشه و بل و سپاستين و خيلي كارتونهاي ديگه كه هيچ وقت از يادمون نميره. (مي‌دونم همين حالا توي اين فكريد كه چه كارتونهاي ديگه‌اي اون زمان مي‌ديديم و چرا من اسم اونها رو نياوردم؟). تا اين هفت هشت سال پيش هم كارتونهاي خوبي نشون مي‌دادن. باخانمان (پرين با پاريكال!!)، بابالنگ دراز و از اين حرفها. ديگه الان دي جيمون و اين دري وري‌ها اومده كه به نظر من اصلا جالب نيستند. حتي "چرا" با اون همه محبوبيتش بين بچه‌هاي امروزي، بعيد مي‌دونم محبوب‌تر از كلاه قرمزي و پسر خاله، يا حتي مخمل و مادربزرگ توي زمان بچگي ما باشه.
من اگر هم قرار باشه كارتون ببينم، بيشتر دوست دارم همون كارتونهاي سابق مثل تام و جري يا پلنگ صورتي رو ببينم. هر چند كه بارها ديده باشم. خب! بگذريم. بريم سر اصل ماجرا!
تقريبا يه چند سالي ميشه كه سريالي به نام آنه شرلي پخش ميشه. و صدا و سيما، هر از چندگاهي دوباره شروع ميكنه به پخش مجدد اين سريال. اسم كامل سريال هم هست، آن شرلي در گرين گيبلز!!. نمي‌خوام درباره خود كارتون صحبت كنم . بلكه امروز صحبت درباره چيز ديگه ايه.
‌‌
اگه تا حالا اين سريال رو ديده باشيد و تيتراژ آخر اون رو ديده باشيد، يه آهنگي زده ميشه (همون جايي كه آن شرلي داره با كالسكه ميره و گل هست و از اين چيزهاي رومانتيك !!!!) و گوينده‌اي هم به زبان فارسي كلماتي روي اون آهنگ دكلمه مي‌كنه. حالا يادم نيست چي مي‌گفت. اما چيزي كه واقعا قشنگه، آهنگي هست كه توي اين سريال استفاده مي‌شه.
‌‌
البته من بعيد مي‌دونم كه سازندگان اصلي فيلم، اين آهنگ رو روي كارتون گذاشته باشن و فكر مي‌كنم اين گذاشتن آهنگ روي كارتون، كار خود صدا و سيماست كه هرچي گير ميارند روي هر كاري مي‌گذارند. مثلا اين آهنگ ساز فيلم Last of The Mohican، اگه مي‌دونست كه آهنگش رو توي هر فيلمي كه توي صدا و سيما نشون ميدن، به جاي آهنگ فيلم ميذارن، عمرا اون آهنگ رو نمي‌ساخت:D
خب! بگذريم. برگرديم سر آهنگي كه توي آن شرلي استفاده شد! راستش يكي از دوستان من، اين آهنگ رو خيلي دنبالش مي‌گشت و پيدا هم كرده بودتش. اما از اونجا كه اصل اين آهنگ رو آقايي به نام George Michael خونده، نتونست ازش استفاده كنه. چون همين يه كارمون مونده كه آهنگ خارجي با خواننده گوش كنيم (قابل توجه دوستان روشن فكر! آره آقا! ما متحجريم! اين يه تابو(ت)!!!! است. مي‌دونم. ما خشكيم. دگميم. اصلا هر چي شما بگي درسته. خوب شد؟!!). داشتم مي‌گفتم كه اين بنده خدا خيلي دنبال اين آهنگ مي‌گشت و من هم خودم از اين آهنگ، خيلي خوشم مي‌اومد و چون توي آن شرلي گوش كرده بودم، كاشف به عمل اومده بود كه بالاخره يكي اين آهنگ رو به صورت بي كلام زده. حالا بيابيد پرتقال فروش را!
‌‌
ما نه اسم خواننده رو مي دونستيم (بعدا كه آهنگ پيدا شد، فهميديم كه كي روي اين آهنگ خونده بوده) و نه اسم آهنگ رو مي‌دونستيم و نه اسم آهنگ سازي كه آهنگ رو به صورت بي كلام زده.
اذيتتون نكنم. بالاخره معلوم شد كه بله! خواننده آهنگ همون طوري كه بالا اشاره كردم، آقايي هست به نام George Michael، اسم آهنگ هم هست Careless Whisper و اون پسر خوبي كه آهنگ رو به صورت بي كلام اجرا كرده كه ما بتونيم از اون استفاده كنيم آقاي Richard Clayderman هستش.
حالا اين همه رو براي چي گفتم! براي اينكه بگم، اين آهنگ رو دانلود كنيد و گوش كنيد و براي بار nام ميگم كه اين آهنگ بدون كلام مي‌باشد.
‌‌
حجم: نزديك به 1 مگابايت. كيفيت: WMA 32Kbps Stereo . زمان: 253 ثانيه (4:16 دقيقه). در ضمن اگر دوستان خيلي با اين آهنگ به قول خودموني صفا كردند و با كيفيت ترش!! رو خواستن، بگن كه ما در آرشيو غني !!!! خودمون، با كيفيت MP3 128Kbps اون رو هم داريم. با حجم نزديك به 4 مگابايت.
‌‌
يا علي !!
يادگاري (1)
در ساعت۹:۱۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

اتفاقاً من عجیب از این زمزمه گلاکن خوشم میومد!! خیلی با حال و خیلی ترسناک بود!!!!!!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است