كوچه سار شب
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
در اين سراي بي كسي كسي به در نمي‌زند
به دشت پر ملال ما پرنده پر نمي‌زند

يكي زشب گرفتگان چراغ بر نمي‌كند
كسي به كوچه سار شب در سحر نمي‌زند

نشسته‌ام در انتظار اين غبار بي‌سوار
دريغ كز شبي چنين سپيده سر نمي‌زند

گذر گهي است پرستم كه اندر او به غير غم
يكي صلاي آشنا به رهگذر نمي‌زند

دل خراب من دگر خرابتر نمي‌شود
كه خنجر غمت ازين خرابتر نمي‌زند

چه چشم پاسخ است ازين دريچه‌هاي بسته‌ات؟
برو كه هيچ كس ندا به گوش كر نمي‌زند!

نه سايه دارم و نه بر، بيفكنندم و سزاست
وگرنه بر درخت تر كسي تبر نمي‌زند


برگ سبز 216
شعر: ه. ا . سايه
آهنگساز: محمد رضا لطفي
تنظيم كننده: فرهاد فخرالديني
اين بار دو گونه بشنويد:
1) آواز: محمد رضا شجريان
2) دكلمه: سايه
يادگاري (1)
در ساعت۸:۳۸ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
این غزل سایه رو خیلی دوست دارم.
جناب بائوباب خان شما قرار نبود یکم مطلب بنویسی به جای اینکه شعر بذاری برای خوانندگان؟؟
نه اینکه این شعر ها بد باشه،ولی...البته فکر کنم امتحان داشته باشی.درس بخون.
آقا ما از دست جیمیل شکایت داشته باشیم به کی بگیم؟؟؟ از هر 20 بار تلاش من برای وارد شدن به میل باکسم ، یکیش هم به زور به نتیجه میرسه!!!
جدیداً که هات میل هم داره تو همه کاراش از گوگلی ها تقلید میکنه، اونم واسه من بازی در میاره!!!! این بیل گیتس یه چیزیش میشه!
آخرش بازم یاهو با همه بهم ریختگیش اقلاً میل باکس رو باز میکنه!
خوش باشین

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است