همايون شجريان
‌‌‌
خدمت رييس خودم عرض كنم كه:
كاست شوق دوست به آهنگسازي محمد جواد ضرابيان، و با آواز همايون شجريان از امروز وارد بازار موسيقي ايران شد. اين سي دي و كاست شامل چهار تصنيف با نام هاي دلشده، مست نگاه، بخت سركش و بت عاشقان است كه در دستگاه سه گاه اجرا شده اند. اشعار اين تصنيف ها از سعدي، حافظ، رهي معيري و ضرابيان است. اين سي دي در پنجاه و هفت دقيقه و توسط شركت دل آواز تهيه شده است.
من خودم هنوز اين كاست رو نديدم و در اولين فرصت كه ببينم حتما خواهم خريد.
فقط يه چيزي اونم اينه كه من از اين جناب ضرابيان آهنگساز اصلا خوشم نمي‌آد يا بهتر بگم اصلا آهنگساز خوبي نيست.در مقام مقايسه بخوام بگم اين جناب من رو بد جور ياد آهنگسازي ناصر چشم آذر مي‌اندازه. يعني يك آهنگ طرف ساخنه و همون آهنگ رو با عوض كردن چندتا نت جايي ديگه غالب ميكنه ميگيد نه يه سري به اهنگهاي چند تا فيلمي كه چشم آذر كار كرده بريد مي‌فهميد چي مي‌گم. به جناب ضرابيان هم كه نگاه كنيد مي‌بينيد همينه.البته آقاي ضرابيان قبلان با افتخاري كار مي‌كرد و الان هم من بعضي وقتها كاست اول همايون (نسيم وصل)رو كه گوش مي‌دم بد جور ياد افتخاري مي‌افتم. انگار همون آهنگ رو دارن با يه شعر ديگه تكرار مي‌كنن.
به هر حال اميدوارم اين يك كار مثل بقيه كاراش نباشه. هرچند به صداي همايون خيلي اعتقاد دارم.
و اما در مورد توصيه به خريد من هيچ توصيه‌اي نمي‌كنم مگر نوارهاي خود استاد.
جديدا 20 تا نوار از كارهاي قديمي استاد دستم رسيده. واقعا محشره، يكي از يكي زيباتر و قشنگ‌تر. من توصيه مي‌كنم فعلا خود استاد رو دريابيد. همايون هنوز جا داره !!‌؟؟؟
يادگاري (1)
در ساعت۱۰:۵۴ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

و اما يه خبر جديد ديگه براي خودم و اونم اينكه كاست جديد استاد به زودي منتشر خواهد شد. استاد كه در حال حاضر در كانادا به سر مي‌برد در حال اجراي كنسرت جديد خود در شهرهاي مختلف كانادا مي‌باشد و احتمالا طي چند روز آينده براي اجراي برنامه به آمريكا سفر خواهد كرد.
اگه وقت شد در مورد كار جديد استاد خواهم نوشت.

 

ارسال یک نظر