!!!عيدي من يادت نره
ز كوي يار مي آيد نسيم باد نوروزي
از اين باد ار مدد خواهي چراغ دل برافروزي
...
به صحرا رو كه از دامن غبار غم بيفشاني
به گلزار آي كز بلبل غزل گفتن بياموزي
...
مي اندر مجلس آصف به نوروز جلالي نوش
كه بخشد جرعه جامت جهان را ساز نوروزي
...
حضرت حافظ (ره)

آرزومي كنم سالي سلامت، شاد و پر از محبت داشته باشيد.
همتون رو دوست دارم.
كوچيك شما بنيامين
(داخل پرانتز: من رو دعا كنيد امسال عاشق بشم بلكه اين گوشها دراز بشوند و ساير مسايل..)
يادگاري (6)
در ساعت۹:۲۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. عید شما هم مبارک. امیدوارم سال قشنگی رو در کنار خانواده در پیش داشته باشی. همراه با عاشق شدن و سایر مسائل... اما نه دراز شدن گوشها! چون عشق به غیر از اینکه قشنگه ، مقدس هم هست. برات آرزوی موفقیت دارم.

 
در ساعت۱:۱۲ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

تا باد چنین بادا !!!

بزرگترین و با شکوه ترین عید ایرانی و آمدن دوباره بهار رو به همه برو بچ مجنون تبریک میگم.امیدوارم سال آیندخ برای همتون سرشار از موفقیت و پیروزی و خیر و برکت باشه.

 
در ساعت۱۲:۵۰ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

آقا سال نو مبارك . چار روز من نبودم ببين چه آ برو ريزي راه انداختي !!! من كلي اينور تعريفتو كردم ، جون داداش يه ذرم فكر آبروي من باش .
اين دري وري هاي دخترونه چيه ميگي (( عاشق بشم و ... )) مگه ... تو مخت خورده ؟؟ مگه يه پسر عاقل و بالغ و خوش تيپ مثل تو عاشق ميشه سالار ؟؟ تو كافي لب تر كني تا صدتا ... .
نه جون داداش اينجوري نمي شه باهاس يه سه واحدي واست بذارم

 
در ساعت۱۰:۰۹ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

بابا شماها کجایین؟؟
همتون با هم چی شدین؟؟؟
چرا آپدیت نمیشین؟
نگران شدم!!!

 
در ساعت۸:۴۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بابا فکر کنم راستی راستی عاشق شدی و رفتی. اشکال نداره بیا اینجا در مورد عشقت بنویس.

 
در ساعت۶:۰۱ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام به اهالي مجنون.
من خبر رو امروز شنيدم. نميدونم چي بايد بگم.هرچي از صبح تا الان فكر كردم كه چي بايد بگم به جايي نرسيدم.
هركه درين بزم مقرب تر است
جام بلا بيشترش ميدهند
در پناه حق باشيد.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است