شش روز تا ابتدا
‌‌‌
به به !
تا باشه از اين خبرها باشه. تا باشه از اين مراسمها باشه.
ديگه بايد به اين مناسبت مرشد حركتي كنه و همه بامرام ها رو خبر كنه و بسپره كه رو بام و در برزن كوس و دهل بزنند و همه زنگ‌ها رو بزنند ونيم خيز و با وضو بيايند تو گود و چرخشي سمايي كنند و شعر سلسله موي دوست بخونند و به خاطر در محضر دوست بودن از لذت شادي با نسيب شوند و شيريني پخش كنند و ناراحتي رو ممنوع كنند كه چه شده و چه خبر است.
فقط 6 روز باقي مونده و زود بياييد در صف جا بگيريد تا بعد نگيد كه چرا به ما خبر نداديد؟
يكي از اعضاي پايه’ كلوپ بامرام ها ميخواد يك چشمه از مرامش رو عيان كنه، من كه دارم روز شماري مي‌كنم.
حالا همه با من بخونيد لالاي لاي لالاي لاي لالاي لاي لالاي لاي
يادگاري (3)
در ساعت۸:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

آقا جریان چیه؟ بیشتر توضیح بدین . من اصولا تحملم کمه. نمی تونم 6 روز صبر کنم.

 
در ساعت۱:۰۸ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

بائوباب جونم !
تا اونجايي كه يادمه قرار ما اين بود كه من هرچي دلم ميخواد بنويسم و دخالت و مميزي تو در نوشته هاي من جزو قرارمون نبود. نمي دونم شايد كارت درست بوده ولي براي من قابل قبول نيست كه در نوشته هايم دست ببري (حتي به اندازه يك حرف ) و اصلا از كارت خوشم نيومده.

 
در ساعت۹:۵۷ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

هان !!! جريان چيه ؟؟! كي ؟ كجا ؟ منم كه خوابم !!!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است