ختم كلام
‌‌‌‌
در ابتدا من يك عذخواهي به جناب ايدزوي بامرام بدهكارم.
قرار من و جناب ايدزوي و در كل همة بر و بچه‌هاي مجنوني اينه كه اونها مطلبشون رو بنويسند، من بعدا مطلب رو كه ديدم كار ويرايشش رو انجام مي‌دهم. هميشه همينجور بوده (البته به درخواست خودشان).
قضيه اينه كه من وقتي داشتم آخرين مطلب ايدزوو رو ويرايش مي‌كردم، ظاهرا طبق گفته‌ي شاهدان عيني يك حرف از متن ايدزوي پاك گرديده كه اينجانب صريحا تاكيد مي‌كنم كه اين كار سهوي انجام شده و هدف خاصي نداشتم.
ببخشيد.
‌‌‌
اما در مورد مطلب فافا در وبلاگ كشور دوست و همسايه:
اول بگم اون مطلب رو عمدي پاك كردم.
آقاجان بالاخره اينجا يكي بايد يه چي بگه. من كه نمي‌تونم همه مسائل پشت پرده رو براي همه افشا كنم و بچسبونم تو وبلاگ. اما از اونجايي كه ما با ساير كشورهاي دوست و همسايه پيمان صلح امضا نموده‌ايم لذا لازم به ذكر است اينجانب بائوباب (درچيتن سابق) در حدود اختيارات خود حق هرگونه وتويي در مورد مطالب كه به اين وبلاگ منتسب است را به خود مي‌دهم.
يك نكته رو هم بگم: حالگيري تا حدود ادب مجازه اما وقتي كار به بي‌ادبي بكشه من نيستم و مجنون هم اجازه نمي‌دهد.
‌‌‌
لذا هركي اعتراض داره، بياد گذرنامه‌ش رو مي‌دم بره براي خودش وبلاگ تاسيس كنه. مفهومهههههه
يادگاري (2)
در ساعت۱۲:۴۵ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

مرسي اقتدار ، بابا تربيت ، بابا بچه مثبت ، بابا مدير ...

 
در ساعت۴:۵۴ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام.
من دقیق نفهمیدم چی شد ولی اگه کامنت فافای عزیز مشکل ادبی داشته همون بهتر که بائوباب خان زحمتش رو کشیدن چون باد صبا هم اینجور کامنتها رو تحمل نمیکنه.
در کل سعی کنین با هم دعوا نکنین ... خوب نیست!!!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است