مشاعره
‌‌‌
درديست غير مردن كان را دوا نباشد
پس من چگونه گويم كاين درد را دوا كن
‌‌‌
يادگاري (86)
در ساعت۱۲:۴۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

مي با جوانان خوردنم باري تمنا مي‌كند
تا كودكان در پي فتند اين پير درد آشام را

 
در ساعت۱۲:۴۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

باید میم میدادی که

 
در ساعت۱۲:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی
با چون تو پرسشی چه نیـــــازی جواب را؟

 
در ساعت۱۲:۵۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اي دل اندر بند زلفش از پريشاني منال
مرغ زيرك چون به دام افتد تحمل بايدش

 
در ساعت۱۲:۵۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

شبحی چند شبست آفت جانم شده است
اول اسم کسی ورد زبانم شده است

 
در ساعت۱:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

تو بر كنار فراتي نداني اين معني
به را باديه دانند قدر آب زلال

 
در ساعت۱:۰۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

لیلا دوباره قسمت ابن السلام شد
عشق بزرگم آه چه آسان حرام شد

 
در ساعت۸:۱۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

دوشينه به من اين همه دشنام كه دادي
پاداش دعايي كه بر جان تو كردم

 
در ساعت۱۲:۵۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من از ياد عزيزان يك نفس غافل نيم اما
نمي دانم كه بعد از اين كسي يادم كند يا نه؟

 
در ساعت۵:۲۴ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

هر صبح در آيينه‌ي جادويي خورشيد
چون مي‌نگرم، او همه من، من همه اويم

 
در ساعت۷:۳۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

میازار موری که دانه کش است
که جان دارد و جان شیرین خوش است
هری پاتر

 
در ساعت۷:۳۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

میازار موری که دانه کش است
که جان دارد و جان شیرین خوش است
هری پاتر

 
در ساعت۹:۰۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خب حالا چیکار کنیم؟ برو بچه ها هم هستند یا فقط این کل بین من و بائوبابه؟:))
با میم شروع کنم یا با ت ؟

 
در ساعت۹:۳۲ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

فكر كنم با ميم شروع بشه بهتره!!!
اگه بقيه مي‌خواهند شركت كنند بگن يه جور ديگه دسته بندي كنيم. اينجوري قاطي مي‌شه.......

 
در ساعت۱۱:۴۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

مرا ز باده نوشین , نمی گشـــایـــد دل
که می بگرمی آغوش یار باید و نیست

 
در ساعت۱۱:۴۶ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

تو بنده‌اي گله از پادشه نكن حافظ
كه شرط عشق نباشد شكايت از كم و بيش

 
در ساعت۱۲:۰۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

شرف دست همین بس که نوشتن با اوست!
خوشترین مایه دلبستگی من با اوست

 
در ساعت۱۲:۰۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

تا دم از شام سر زلف سياهت نزنم
با صبا گفت و شنيدم سحري نيست كه نيست

 
در ساعت۱۲:۱۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تـرا خبــر از دل بیقــرار باید و نیســـت
غم تو هست, ولی غمگسار باید و نیست

 
در ساعت۱۲:۱۵ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

تو دوري از برم دل در برم نيست
هواي ديگري اندر سرم نيست

به جان دلبرم كز هر دو عالم
تمناي دگر جز دلبرم نيست

 
در ساعت۱۲:۲۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تــا کجا راحـت پذیرم ، یـا کجا یابم قرار؟
برگ خشکم ، در کـف بـاد صـبا افتاده ام

 
در ساعت۱۲:۲۲ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

مرده بهتر زآن كو هنر ندارد
گريه تا سحرگه من عاشقانه كردم

 
در ساعت۱۲:۳۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من نمی گویم ،دگر گفتن بس است
گفتن اما هیچ نشنفتن بس است

 
در ساعت۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

تو را آتش عشق اگر پر بسوخت
مرا بين كه از پاي تا سر بسوخت

 
در ساعت۱۲:۳۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ترسد نگار از نگهم یا نگاه خویش؟
یا ترسد از گناه دل بیگناه خویش؟

 
در ساعت۱۲:۴۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

شير در باديه عشق تو روباه شود
آه از اين راه كه در وي خطري نيست كه نيست

 
در ساعت۱۲:۴۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تو با او رفتی و رفت آنچه با من نور و شادی بود
کنون من در پناه باده ام، غم در پناه من

 
در ساعت۱۲:۴۸ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

نفسي بيا و بنشين، سخني بگو و بشنو
كه به تشنگي بمردم، بر آب زندگاني

 
در ساعت۱۲:۵۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج، رها رها رها من

 
در ساعت۱۲:۵۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

اووه اشتباه شد من کامنت خودم رو دیدم:))

 
در ساعت۱۲:۵۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

نرسد ناله سعدي به كسي در همه عالم
كه نه تصديق كند كز سر درديست فغانش

 
در ساعت۱۲:۵۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خب گمونم حق داری بگی باختم در غیر اینصورت
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غممخور
کلبه ی احزان شود روزی گلستان عم مخور

 
در ساعت۱۲:۵۶ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

رو سينه را چون سينه‌ها، هفت آب شوي از كينه‌ها
وانگه شراب عشق را پيمانه شو پيمانه شو

 
در ساعت۱:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

وای !رسم شهرتان بيداد بود
شهرتان از خون ماآ باد بود

 
در ساعت۱:۰۱ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

در طبع جهان اگر وفايي بودي
نوبت به تو خود نيامدي از دگران

 
در ساعت۱:۰۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

نور چو فواره زند بوسه بر اين باره زند
رشك سليمان نگر و غيرت جمشيد مرا

 
در ساعت۱:۰۶ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اين قافله‌ي عمر عجب مي‌گذرد
درياب دمي كه با طرب مي‌گذرد

 
در ساعت۱:۰۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

در ميان خلق سر در گم شدم
عاقبت آلوده مردم شدم

 
در ساعت۱:۱۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ما درد پنهان با يار گفتيم
نتوان نهفتن درد از طبيبان

 
در ساعت۱:۱۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

نه دل مفتون دلبندی نه جان مدهوش دلخواهی
نه برمژگان من اشكی نه بر لبهای من آهی

 
در ساعت۱:۱۸ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

يا رب به خدايي خدائيت
وآنگه به كمال كبريائيت
از عمر من آنچه هست برجاي
بستان و به عمر ليلي افزاي

 
در ساعت۱:۲۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

يک وعده نيامده را روز وصل گوی
يک بوسه نداده به صد جا حساب کن

 
در ساعت۱:۲۵ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

نه طريق دوستانست و نه شرط مهرباني
كه به دوستان يكدل سر دست بر فشاني

 
در ساعت۱:۲۶ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

فعلا شب خوش

 
در ساعت۱:۲۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

یار مرا غار مرا عشق جگر خوار مرا
یار تویی غار تویی خواجه! نگه دار مرا

 
در ساعت۹:۱۲ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

از دشمنان برند شكايت به دوستان
چون دوست دشمن است شكايت كجا بريم؟

 
در ساعت۱۲:۰۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

 
در ساعت۱:۱۹ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

شهري اندر هوست سوخته در آتش عشق
خلقي اندر طلبد غرقه‌ي درياي غمند

 
در ساعت۳:۲۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

درد ما را نیست درمان الغیاث
هجر ما را نیست پایان الغیاث

 
در ساعت۵:۲۷ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ثوابت باشد اي داراي خرمن
اگر رحمي كني بر خوشه چيني

 
در ساعت۹:۵۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

یاران زچه روی رشته الفت بگسستند
عهدی که روا بود دگر باره نبستند؟

 
در ساعت۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

يارم چو شمع محفل است
ديدن رويش مشكل است
سور مرا پا در گل است
بر خط و خالش مايل است

 
در ساعت۱۲:۲۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بائوباب دال بده نه ی که!

 
در ساعت۱۲:۳۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

منم مثل خودت از خودم رو خوندم

دگر به گوش فراموش عهد سنگين دل
پيام ما كه رساند مگر نسيم شمال

 
در ساعت۱۲:۴۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من هی دی سی میشم. فکرک نم امشب رو بگذریم بهتر باشه. شب خوش
لیلی که مراد جان من اوست
فیروزی جاودان من اوست

 
در ساعت۱۲:۴۸ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

تا تو نگاه مي‌كني كار من آه كردن است
اي به فداي چشم تو، اين چه نگاه كردن است
:))

 
در ساعت۸:۲۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من حوصله ندارم فعلا با اين نتيجه انتخابات.
اون آهنگ بنان هم همچنان تو فاز كاري من نيست. دلگير بودم و گذاشتم!

 
در ساعت۱۱:۳۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

(خارج از مشاعره)یه روایت دیگه هم هست که میگه: تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است
تخم چشت در بیاد این چه نگاه کردن است؟:))

 
در ساعت۱۱:۳۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تا توانی دلی بدست آور
دل شکستن هنر نمیباشد

 
در ساعت۱۲:۰۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

دل بردي از من به يغما
اي ترك غارتگر من
ديدي چه آوردي اي دوست
از دست دل بر سر من

 
در ساعت۱۲:۳۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

نيستم از مردم خنجر به دست
بت برستم بت برستم بت برست
بت برستم بت برستی کارماست
چشم مستی تحفه بازار ماست

 
در ساعت۱۲:۳۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

تو را سريست كه با ما فرو نمي‌آيد
مرا دلي كه صبوري از او نمي‌آيد

 
در ساعت۱۲:۴۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

دوستان، شرح پریشانی من گوش کنید
داستان غم پنهانی من گوش کنید

 
در ساعت۱۲:۴۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

امشب چون خط خطیم بابت عشق زیبای شما محمود خوشگله زود میرم.
شب خوش

 
در ساعت۱۲:۴۵ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ديدة عقل مست توف چرخة چرخ پست تو
گوش طرب به دست تو، بي‌تو به سر نمي‌شود

 
در ساعت۱۲:۴۶ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

عشق است محمد احمدي‌نژاد

 
در ساعت۱۲:۴۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اشتباه نگيريد
اين و كيبورد من مشكل داره من سريع ميزنم نگاه نمي‌كنم و نمي‌خوره
محمود !!!!!!!!

 
در ساعت۱۰:۲۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

دین و دل بردند و قصد جان کنند
الغیاث از جور خوبان الغیاث

 
در ساعت۱۱:۱۴ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ث، ثري مقدم، ثريا، متكا، ثابت قدم
ثاني احمد به ذات كبريا، مظهر عليست

 
در ساعت۱۲:۰۲ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

خسته نباشید!!

 
در ساعت۱:۲۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

wwwwwwwwow.

 
در ساعت۱:۵۹ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

من معمولا وقتي كسي بهم مي‌گه خسته نباشي جواب مي‌دم:
زنده نباشي

:)))))))))))))))))))))

 
در ساعت۲:۰۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ولي من ميگم سلامت باشيد(باشيد رو هم يه جوري بخونيد كه انعكاس صدا هم داشته باشه:)) )
آقا اون شعر بالا كه نوشتي چرا اينجوريه؟ منبع بده:))

 
در ساعت۲:۵۲ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

منبع از يك كتاب قديميه
البته اگه خواستي كل شعر رو كه در مدح حضرت عليست مي‌نويسم با ذكر شاعر و ...
شايد هم اسكن كتاب
اما خوب چيزي كه زياده شعر با ث. قبول نداري عوض كنم ؟؟؟؟

 
در ساعت۳:۲۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

حالا بعدا بذار اطلاعاتمون زياد شه. قبول اين ولي من تو اون متكا گير كردم چجوري خونده ميشه و يعني چي؟

 
در ساعت۳:۳۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تا بي سر و پا باشد اوضاع فلك زين دست
در سر هوس ساقي در دشت شراب اولي

 
در ساعت۳:۵۹ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

يه روزي قصه‌ي پُر غصه‌ي ما تموم مي‌شه
آخرش نقطه‌ي پايان كتابيم مگه نه ؟

 
در ساعت۱۲:۱۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

هنوزت دوست میدارم چو شبنم بوسه گل را
نگاه دردناک و آرزومندم گواه من

 
در ساعت۱۲:۱۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

نظري كن كه به جان آمدم از دلتنگي
گذري كن كه خيالي شدم از تنهايي

 
در ساعت۱:۲۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

یا رب این کعبه مقصود تماشاگه کیست
که مغیلان طریقش گل و نسرین منست

 
در ساعت۹:۲۴ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ترسم كه سر كوي تو را سيل بگيرد
اي بيخبر از گريه‌ي مستانه‌ام امشب

 
در ساعت۱:۱۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بي همگان به سر شود بي تو به سر نشود
داغ تو دارد اين دلم جاي د گر نمي شود

 
در ساعت۲:۲۱ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

دردا و حسرتا كه عنانم ز دست رفت
دستم نمي‌رسد كه بگيرم عنان دوست

 
در ساعت۱:۰۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

مشاعره تا بعد از انتخابات تعطيل. اعصاب ندارم ! اگه فيلم هندي داري پايه ام:))بلكه يه كمي سرم گرم شه

 
در ساعت۱۱:۰۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تو کز محنت دیگرا بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
:P

 
در ساعت۷:۱۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

مردن از هر چيز در عالم بتر باشد ولي
بنده ي بيگانگان بودن ز مردن بدتر است

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است