!!!!! مي‌خواستيد دهن من رو باز نكنيد

گور باباي آهنگ و آهنگ‌ساز، بيچاره شاعر .....
لطفا مقایسه کنید:
‌‌‌‌
1- الهی بمیری، که دیگر بدونم کجایی، بدونم زعالم جدایی (ترانه اولیه با صدای حمیرا)
2- الهی بمیرم! که دیگر بدونی کجایم! بدونی زعالم جدایم! (ترانه بازخوانی شده، توسط افتخاری در آلبوم «بردی از یادم»)
‌‌‌
و یا ترانه دیگر در آلبوم به دنبال دل:
1- بعد از این کن فراموشم که رفتم، دیگر از دست تو می نمی‌نوشم که مستم
با دل دير آشنا، گشتم از دامت رها ... (ترانه اصلی با صدای مرضیه)
2- بعد از این کن فراموشم که رفتم، دیگر از دست تو می نمی‌نوشم که رفتم!
با دل زود! آشنا، گشتم از دامت رها ...
‌‌‌
‌‌‌البته من يك نسخه از نوار ياد استاد هم دارم كه اول پخش شد و بعدا نمي‌دونم سر اعتراض‌ها بود يا چيز ديگه كه جمع شد. تو او كاست اولي اصلا يك دفعه يك يا دو بيت كف رفته مي‌شد.
يادگاري (4)
در ساعت۱۱:۳۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من نه مرضیه و حمیرا بهم میسازه، نه شجریان. یعنی بعدش حسابی آب روغن قاطی می کنم واسه همین زیاد سمتشون نمیرم. پس معافم از نظر
آقا اینجا ادامه بدیم یا بریم همون کامنت قبلی؟ اصلا یه جایی براش تعیین کنیم بریم اونجا. چون اینطوری یادمون میره کی بی کی بوده!
مایه خوش دلی آنجاست که دلدار آنجاست
میکنم جهد که خود را مگر آنجا فکنم

 
در ساعت۱۲:۴۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بسیار خب. اینجوری باز بهتره. هرچند با ست های جدید میره اون پایینا و شاید تو ارشیو. پس شما زحمتش رو بکش :Pاگه میشه. اصلا اگه جایی رو سراغ دارید که بشه عین فروم اونجا نوشت بهتره. اینجوری نه وبلاگ منفجر میشه نه آدرس گم می کنیم.

 
در ساعت۱۲:۴۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

مرا عهدیست با جانان کـه تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشـتـن دارم

 
در ساعت۸:۲۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. می بینم که هنوز درگیر افتخاری و سایرین هستی. بابا کوتاه بیا.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است