!!!!سرقت مسلحانه
‌‌‌‌‌
تا حالا همه جور دزدي ديدي بودم الا اين يك مدل.
ديروز توي دانشگاه سر كلاس بودم كه يك دفعه نفر پشت سرم كه اسمش رو نمي‌دونم كي بود زد روي شونه‌م و گفت: ببخشيد مي‌شه خودكارتون رو يك لحظه لطف كنيد.
من هم نگاه نكردم. فقط دست كردم و از جيب پيراهنم خودكار رو در آوردم و دادم خدمتشون.
ايشون هم بعد از چند ثانيه‌اي خود كار پس دادند و كلي هم تشكر نمودند. ما هم خودكار رو گرفتيم و اومديم از كلاس بيرون.
حدود نيم ساعت بعد بود كه تو حياط دانشكده داشتم با يكي از دوستان صحبت مي‌كردم، اومدم آدرس ايميلش رو بنويسم، دست كردم جيبم و خودكار رو درآوردم كه بنويسم كه ديدم اي دل غافل هر چي مي‌زنم سر خودكار بيرون نمياد. باز كردم مي‌بينم خودكار ميل نداره !!!!!!!!!!
يادگاري (1)
در ساعت۱:۵۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بابا جان بگو از کجا دلت پر بود. پس خودکارت رو دزدیدن. هه هه هه هه.

من چندان از پرده های موسیقی سر در نمی آرم و چون از صدای افتخاری خوشم می آد آهنگ هاش رو اونم از رادیو گوش می دم...
ولی خودمونیم. عصبانی میشی خطرناک می زنی. بابا بیچاره رو کوبوندیش زمین. لهش کردی. تا بحال اینجوری ازت نخونده بودم. هه هه هه.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است