دكتري كه نامزد رياست جمهوري نشد

يادمه هر وقت وارد اون اتاقي كه اسم يك دكتر واقعي روي درش بود ميشدم هميشه احساس ميكردم جزو شاگردانش هستم ، هر چند تا همون سيب معروف بيافته زمين n تا چرخ ميزنه. ميدونم خودتون استاديد و مطالبي كه مي خوام از همون دكتر واقعي بگم كه دل از جايي كند كه آرزوي خيلي از جوانهاي امروزه و شايد اگر فرصتش براي خودم پيش بياد استفاده كنم، حفظيد ولي از طرفي بي مناسبت هم نيست.
« مي خواستم سكوت كنم ، زيرا مي ديدم بي فايده است ، اما بعد مي بينم كه نماينده مردمي هستم كه با تمام خلوص مرا انتخاب كرده اند و با تكيه به علم من و تقواي من، سرنوشت خود را به دست من سپرده اند و من سقوط اين كشتي را مي بينم ، ولي به ملاحظه مصلحت سكوت مي كنم ، اين حق نيست ، بي وفايي است، اما بگويم ، سكوت من از ترس و وحشت ناشي نشده است، كسي كه هميشه سينه خود را سپر گلوله كرده است و مرگ آشناي قديمي اوست، از كسي نمي ترسد و به خاطر مصلحت شخصي ، ملاحظه اي ندارد، اما آنچه به آن فكر مي كنم، صلاح مردم و سرنوشت مملكت است.
آمده ام كه هشدار دهم تا ما به خود آييم و بجنبيم و بعد دعا كنيم و از خدا بخواهيم كه ما را كمك و هدايت كند و به سوي نجات رهبري كند.
اي مجاهدين انقلاب اسلامي! به خود آييد، با خلوص سلمان وار، اين غرور انقلابي نمايانه را كنار بگذاريد، از حمله كردن به اين و آن ، از مسخره كردن بزرگترين شخصيتهاي پاك ميهن خود دست برداريد ... از گروه گرايي، از خودخواهي و خودبيني حذر كنيد، منافع و مصالح خود را در قالب سرنوشت ملت به نظر آوريد، اگر ملتي و مملكتي باقي بماند، همه گروه گرايي و قدرت طلبي شما همچون حبابي بر آب ناپايدار خواهد بود.
مي گويند تقوي از تخصص لازم تر است، آنرا مي پذيرم، اما گيريم آن كسي كه تخصص ندارد و كار بزرگي را مي پذيرد، بي تقواست. چگونه ممكن است يك ادم متقي دست به كاري بزند كه تخصص آن را نداشته باشد؟ او مسلما قرباني خودخواهي و غرور زهدگرايانه است و خود در جهل مركب فرو رفته است و نمي داند.
پروردگارا ! تو به ما عنايت كردي و پاسداري از اين انقلاب مقدس را به گرده ما نهادي، فرصت ده كه تا آخرين قطره خون خود از اين انقلاب پاسداري كنم.
پروردگارا! به ما آگاهي ده تا فريب دغل بازان و منافقين و تفرقه اندازان را نخوريم و اخلاق اسلامي و وحدت مكتبي خود را حفظ كنيم.
پروردگارا ! پرچم پر افتخار انقلاب اسلامي ايران را بر فرق جهان به اهتزاز در آور و محرومين و مستضعفين دنيا را زير سيطره ظلم وستم نجات ده»
و اما وقتي دكتر پاوه از عشق مي گويد : « خدايا ! آنچنان تار و پود وجود ما را به عشق خود عجين كن كه جز تو كسي را نپرستيم، جز تو كسي را نخواهيم، جز تو چيزي را نبينيم ... ، جز تو مونسي نگيريم، جز تو پناهگاهي نپذيريم، جز تو آرزويي نداشته باشيم.»
و اما امروزه از دكتر فقط نامي و لقبي مانده ، چون مشي دكتر ديگر خواهان ندارد يا شايد از اول نداشته.
يادگاري (12)
در ساعت۴:۰۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من قاطی کردم بنیامین همون بائوبابه ؟ بعد تو جفتشونی دیکه نه ؟ خوب خوبه مبارکه دستت درد نکنه تبریک گفتی !
بابا میدنم دکتر اونجوری یعنی چی ! گفتیم یکم بخندیم
بازم مرسی

 
در ساعت۱۰:۳۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

پست مربوط به مشاعره کو؟
بائوباب چرا اسمش اینجوری شده؟
کی ناراحته؟
یکی این بنده خدا حمید رو توجیه کنه

 
در ساعت۱۰:۴۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

هه هه بنیامین میتونی حرص بخوری زنده موندم:))
اووووه تو دعا کردی در حق کسی؟ عمرا باور کنم:)) ولی ممنون;)

 
در ساعت۱۲:۱۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

چی میگی بائباب سابق؟ چی بخونم؟ حیدر حیدر میکنی؟

 
در ساعت۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

از کجا میگی اول شد؟ هنوز که کامل شمرده نشده که.
http://www.sharghnewspaper.com/840402/html/online.htm

 
در ساعت۱۲:۳۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

آهان دستم : والیبال بازی کرده بودم از دبیرستان مشکل پیدا کرده بود تا کشید به امسال.

 
در ساعت۱۲:۴۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

آخه منم منابعم مال طلاعاته

 
در ساعت۱۲:۴۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

جدی اگه خبر قطعی داری بگو میخوام برم بخوابم . از دست این رئیس جمهورها

 
در ساعت۱۲:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

میدونی به این کار ما میگن چت وبلاگی.
سه سال پیش من و دوتا از دوستام ساختیمش:)اگه خبرات طمئنه بگو برم دیگه.

 
در ساعت۸:۴۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

اینجا چه خبر شده. بائوباب چرا اسمش رو عوض کرده. ببینم این از تاثیرات انتخاباته؟!!

 
در ساعت۹:۳۰ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام!!!
دو روز من نیومدم چرا اینجوری شدین؟؟؟؟!!!!
اسم بائوباب چرا عوض شده؟؟؟؟
اینجا چه خبره؟؟؟؟؟

 
در ساعت۱۰:۱۶ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

سلام داداش . این حموم و اینا رو که گفتی دقیقا نگرفتم یعنی چیه اما این چند روز رو سفر بودم که نبودم .
دمت گرم ، خیلی مطلب باحالی بود ، اونم الان که همه ی دکترها بر اساس تکلیف شرعی می خوان رئیس جمهور بشن . خداییش دم همه ی دکترایی که ریاست جمهوری رو به پشمشون هم حساب نکردن گرم ...
راستی عزیز دل جیگر هلو اووووم ...ما منتظریما ...!!!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است