هاي رسيده off
خودتون بخونيد و نتيجه بگيريد......
‌‌‌‌‌
Benyamin (2005/06/29 05:50:22 PM): martike ye kari bekon
Benyamin (2005/06/29 05:50:42 PM): khejalat nemikeshi az bade sabaiha aghab oftadi
Benyamin (2005/06/29 05:51:33 PM): hade aghal too bloge khodemun tabrik begu garpuz
‌‌
يادگاري (7)
در ساعت۷:۱۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

آیییییییی دست درد رو بیخیال :))از خنده ولو شدم. ببین بچه کارش به کجا کشیده ها:)) خب تحویلش میگرفتین دیگه:))همین کارها رو می کید که مثل این بزرگ میشن و مین افسردگی میگیرن وبلاگ میزنن دیگه. بیا فردا اگه رفت معتاد شد چیکار میخواهید کنید؟:))
دمت گرم بائوباب خیلی کیف کردم=))

 
در ساعت۷:۴۰ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

ميبينم جمع اعدا جمعه ولي از اونجا كه ميگن
دشمن دانا بلندت ميكند ،
بر زمينت ميزند نادان دوست
نتيجه ميگيريم كه اگر براي اينكه به دوست نادانت ياداوري كنه تا شرط ادب و عقل رو به جا بياره تذكر بدي به جاي اينكه بفهمه خرابكاريش رو بيشتر هم ميزنه. من خواستم آبروي تو رو حفظ كنم بعد خودت بايد بياي ثابت كني هنوز به بلوغ عقلي نرسيدي؟؟
تو با وجود اينكه اموزرگاران خوبي مثل باد صبايي ها رو داشتي باز يادنگرفتي وقتي تولد همبلاگيته بايد يك حركت شايان كني.
همونطور كه ميبينيد من براش off گذاشتم تا حفظ آبرو كنه ولي ...
البته تلفني بهم گفت چرا اينكار رو كرده، در جواب ايرادم به اسم جديدش:
http://hezar-dastan.blogspot.com/2005/06/blog-post_25.html

تصميم گرفته بودم حداقل تا يك هفته جلوي خودم رو بگيرم و سربسر كسي نذارم ولي خق بدين كه اگر جلوي گرگها رو نگيرم ديگه حيات و ممات از كنترل خارج ميشه.
بعضي ها هم از كوچكترين فرصت بي ربط هم استفاده هاي ابزاري مي كنن، دارم براتون
بنيامين

 
در ساعت۱:۰۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خب پس شیرینی رو هماهنگ کن بگیریم دیگه ازت.
ببینم نفرتیتی کدوم ملکه مصر بود؟ یادمه که زن آخناتن بوده ولی اینکه چه مشخصه ایش معروفش کرد یادم نیست. و البته وجه اشتراکمون:) ممنون میشم کمی یادآوری بفرمائید آقای تازه متولد شده.:)
شمعهات رو فوت کن زد کیک رو خراب کرد

 
در ساعت۹:۲۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

دیر اومدم. شرمنده. خدمت مرد تاریخی وبلاگستان همسایه، بنیامین خان ، تبریک میگم. ایشالا تولد 120 سالگیت رو بیایم تبریک بگیم.:)


میگم از یه مرد تاریخی که تو همه عرصه ها اسم در کرده ، طوری که اوصافش رو ما از کشورهای همسایه هم می شنویم ، بعیده همچین آف هایی داشته باشه. یقینا قصد مخدوش کردن این چهره تاریخی در میان بوده. :)

در ضمن واسه شیزینی خوران پایه ایم.

 
در ساعت۹:۴۶ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام خدمت معصومه خانم!
از تبريكتون ممنونم، لطف كردين. چون نميتونم كامنتدوني بلاگتون رو باز كنم حالا به هر دليل شايد ايراد از سيستم خودم باشه (البته در اينصورت نمي تونستم براي ئه سرين خانم هم كامنت بذارم )مجبور هستم زير نوشته خودت تشكر كنم.
البته من تو تون off ها جز تعريف از بائوباب ملقب به تانژانت چيزي نگفتم ولي خب مبحث ترور شخصيتي هم از مواردي كه بائوباب تو انتخابات اخير
ياد گرفته.
بنيامين

 
در ساعت۹:۴۸ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

يه جا تو نوشته بالا اشتباه شده:
... تو اون off ها...
بنيامين

 
در ساعت۸:۲۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خدمت بنیامین خان عرض ادب دارم.
بابت کامنتت ممنون:)اما بابت کامنت دونیم، متاسفم.
اما در مورد شیرینی دادن، خوب حالا دلیلی پیش نیومده که منم شیرینی بدم. ایشالا به موقعش ما هم شیرینی می دیم.:)

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است