!!! ببخشيد يك چند لحظه تشريف بيارين
‌‌‌
يادتون مهرماه پارسال قضيه دزدي از ماشينم رو براتون نوشيم (حال نداشتم لينك پست رو پيدا كنم، اگه مايلسد بايد اواخر مهماه 83 باشه) طي اون اتفاق جالب كه كيفم رو بردن كليه مدارك اعم از شناسنامه، گواهينامه، سند ماشين، پول نقد، جزوه‌هاي نازنينم و ..... بردند كه بردند.
اونطرف سال كه بود كاملا بي‌هويت بودم و حال دنبال المثني رفتن نداشتم. اما بعد ازعيد به واسطه بعضي مسائل مجبور شدم برم دنبال شناسنامه و ....
راستش رو بگم اوايل ارديبهشت درخواست شناسنامه دادم و روز 25 خرداد با يك دروغ حرفه‌اي شناسنامه‌م رو كه ثبت مي‌خواست تحويل نده گرفتم.
( روزي كه رفتم شناسنامه‌م رو بگيرم مسوول اونجا دفترش رو باز كرد و گفت آقا هنوز شناسنامه‌تون نيومده. منم نه گذاشتم و نه برداشتم گفتم: اي بابا من 15 روز پيش زنگ زدم رييستون گفت آمادس بيا بگيرف حالا چه‌طور مي‌گي آماده نيست. طرف جا خورد. گفت يك لحظه تشريف داشته باشين. رفت و 10 دقيقه بعد شناسنامه به دست برگشت)
خوب اولين كاري كه مي‌شد كرد اين بود كه با اين شناسنامه نو در انتخابات شركت كنم كه كردم. اما ديروز كه رفتم براي مرحله دوم راي بدم بعد از اخذ برگه راي و انداختنش به صندوق، متوجه روابط مشكوك شدم. شناسنامه‌م نبود. يكم وايسادم اما خبري ازش نبود. بعد از چند دقيقه يك نفر با 156 ميليمتر ريش اومد طرفم و گفت: آقاي ....
گفتم: بله
چند لحظه تشريف بيارين. منم دنبالش رفتم.
من رو بردند تو يك اتاق ديگه و در رو بستند و يك مامور نيروي انتظامي مسلح هم جولوي ما ظاهر شد.
بله ....
- شناسنامه‌ت رو كي گرفتي ؟؟؟
25 خرداد
- چرا؟
چي چرا ؟؟
- شناسنامه‌ت خيلي نو
خوب تازه گرفتم. روش كه نوشته المثني، دزد برده بود
- راست مي‌گي ؟
دروغم چيه
....
..
الحمدلله بدون اينكه اول اعدام كنند، تفهيم اتهام كردند وگرنه الان حسابم با كرام‌الكاتبين بود. به هر حال به شناسنامه نو ما شك كرده بودند كه هنوز بوي نوي مي‌داد.
از شانسم ماشينم همون نزديكيها بود و برگه اعلام سرقت كلانتري كه به تاييد دادسرا هم رسيده بود بين مدارك ماشين (به جاي گواهينامه ازش استفاده مي‌كنم)
ما رو با يك سرباز فرستادند دم در ماشين و ما برگه اعلام سرقت رو برداشتيم آورديم تحويل آقايون داديم تا خلاصمون كردن. به خير گذشت
********
چرا همه گير دادين به اسم من ؟؟؟
يه چند روزي به شدت فلسفي شده بودم از بس درس خونده بودم (براي 9 واحد جمعا 2 ساعت) J براي همين تغيير نام دادم. اگه بده بشم همون بائوباب ؟؟؟
******
بازهم شجريان و آهنگ هفته و ايران اي سراي اميد
دكتر محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور شد
يادگاري (6)
در ساعت۱۲:۰۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. شناسنامه نو مبارک، اسم نو هم مبارک و بالاخره رئیس جمهور نو هم مبارک. میگم الان حسابی خوشحالی نه. :) اگه قرار شد واسه رئیس جمهور جدید سور بدی ، ما هم هستیم.
در ضمن هنوز نمردیم. هستیم. همین دور و براییم

 
در ساعت۱۲:۱۶ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

الو،
كي، چي ، كجا،
سور چي،
انتخابات تحريم است. مرگ بر ...

 
در ساعت۱۲:۴۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

کجا بازداشت بودی؟
تبریک میگم بهت.
ولی میدونی چیه؟ با تمام اون حرفهایی که دیشب گفتی و .. خودت و عده ای که من میشناسم با ااین حیدر حیدر کردن و موتور و حرفهایی که من می شنوم دارید به شدت تخریب می کنید کسی رو که قبول دارید. حالا بیا حیدر حیدر کن

 
در ساعت۸:۲۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بابا پس من بودم هر جا می رسیدم داد می زدم محمود احمدی نژاد. یه کاری کردین که رئیس جمهور شد . حالا پاش وایسین دیگه. چرا زیرش می زنین که سور بدین:)

 
در ساعت۱۲:۰۹ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

باز تو درگير امتحانها شدي قاطي كردي. آخه اين اسم به تو مياد؟؟؟ معلوم آدمي كه رياضي 2 رو بذاره ترم آخر پاس كنه مخش نميكشه عقده هاي دروني اش رو با اين كارها خالي ميكنه. تو نمي گي اين آلفاي مادر مرده چه گناهي كرده بياد روي تو بشينه؟؟ يا اصلا تو فرقه زاويه رو با ياوه ميدوني؟؟ حالا تانژانت آلفات منفيه يا مثبت؟؟؟ بيا از خر شيطون پايين ديگه رياضيات رو بيخيال شو آبروي اين علم رو نبر. اين اسمي كه انتخاب كردي مي دوني مثل چي ميمونه؟ مثل اينكه يه كله پزي اسمش رو بذاره كله پزي خواجه نصير الدين توسي.

 
در ساعت۷:۰۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

حيف شد دستگيرت نکردند ،تازه داشت جالب مي شد. تازه چند روزي هم از شرت خلاص مي شديم.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است