ايول مرام

اگه آدم يك اتفاقي رو به روي خودش نمياره دليل اين نشه كه ملت فكر كنند بائوباب ساده‌ست يا نمي‌فهمه، اتفاقا مي‌فهمم و خوب هم مي‌فهمم.
اين مطلب رو صرفا براي همين موضوع مي‌نويسم ولا غير وگرنه خودم شخصا حال كردم.

امروز بعد از ظهر يا بهتر بگم نزديكهاي افطار (يعني همون زماني كه پست قبلي رو مي‌نوشتم) بود كه متوجه حضور يك غريبه روي سيستمم شدم كه به شدت داشت اصلاعات من بدبخت رو ديد ميزد. از اونجايي كه بيشتر از اينكه دلم بخواد نگذارم كسي دسترسي به كامپيوترم داشته باشه دوست داشتم طرف مقابلم رو مچل كنم، به روي خودم هم نياوردم. (البته چون فايروال ندارم اصولا نبايد بفهمم) اما خوب اين دوستمون چندتا سوتي ناب داد كه نه‌تنها خودش رو به من كاملا معرفي كرد (از دوستان وبلاگ نويس البته نه در مجنون) بلكه يوزرنيم و پسوردش رو هم جا گذاشت و رفت.

و كلامي با هكر:
من اين يكبار چون روزه بودم شرف به خرج دادم و پسوردش رو براي استفاده‌هاي بعدي سيو نكردم (حقيقتش نتونستم سيو كنم - البته اگه اعتماد نداري!!!!!!!!! ميتوني بري عوض كني)، اگر دفعه بعد هم اين طرفها پيدات شد قدمت روي چشم، من ناراحت نمي‌شوم اما خواهشا در نظر داشته باشيد كه هر ديدي، بازديدي هم داره.گفتم كه يكدفعه من رو بي‌شرف نكنيد و مثال بره و گرگ هم نزنيد!!! خواهشا !!! ....

يادگاري (7)
در ساعت۸:۵۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بائوباب عصبانی می شود!!!:)

 
در ساعت۱۱:۳۶ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

هاها
عمرا، بائوباب عمرا با اين بازي‌ها عصباني بشه :))

 
در ساعت۸:۵۷ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

ايول شيطنت،ايول مرام،ايول ديد و بازديد،ديد زدن اطلاعات ديگرون حتما حال ميده فقط توصيه ميكنم اگر خواستين من رو هك كنيد بالاي 18 سال داشته باشيد چون مطمين باشيد سيستم من مثل بائوباب تميز و مثبت نيست.
از اينكه بائوباب مرام به خرج داده و پسورد رو ذخيره نكرده ممنونم و از اينكه به شيطون قلي مجلس اين فرصت رو داده كه بره و پسوردش رو عوض كنه سپاسگزارم.

 
در ساعت۹:۰۰ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

راستي از بائوباب به خاطر آهنگ زيباي هفته ممنونم و اميدوارم دست از سر اين شجريان برداره كه ما رو بيچاره نموده است.
خلاصه، اندك اندك جمع مستان مي رسد
ناز نازان دلنوازان در رهند

 
در ساعت۵:۴۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

((((((((((((((((امام سجاد(ع):
برای قائم ما دو غیبت است که یکی از دیگری طولانی تر است. در این دوران جز انان که دارای یقینی سرشار و اگاهی ریشه دار هستند کسی بر امامت او باق نمی ماند.)))))))))))))))

دوست منتظر سلام
امیدوارم طاعات و عبادات تون مقبول درگاه احدیت قرار بگیره. در این بهترین ایام دعا و مناجات که درهای بهشت و رحمت به روی بندگان باز شده ما رو هم از دعای خودتون محروم نکنید
صفحات انتظار به روز شده. هر کی مایل بود سر بزنه. خوشحال میشیم
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
http://narjes.blogfa.com/
http://ya-mahdi.mihanblog.com

 
در ساعت۹:۰۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

salam be man ke daram mimiram khord shodam leh shodam begin vaghty adami yeki az tah ghalb dost dareh va behesh eshgh mivarze va zendegish be pash mizare va dast akhar behesh khianat misheh tohmat mizanan khordesh mikonan bayad chikar kard???

 
در ساعت۸:۴۸ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

سلام موشي خان.
من كه نمودونم كي هستيد و اينجا چه مي‌كنيد ام خوب چون راهنمايي خواستيد و در مرام ما نبود كه مهمونمون رو رد كنيم جوابتون رو مي‌دم.
راستش ما اينجا يك طبيب حاذق در اين زمينه‌ها داريم. البته ايشون با نامهاي مختلفي هر جا ظاهر ميشه (ظاهرا پليس بين‌الملل دنبالشه) به هر حال مي‌توني با اسمهاي بنيامين، ايدزوو، سپا و ... دنبالش بگردي.
روش اين طبيب منحصر به فرده.
ايشون از يك وسيله كه منتسب به رستم هست براي درمان خيلي از بيماريها و دپرسيها استفاده كرده و مي‌كنه.
من براي اين وسيله كاربردهاي زيادي از جمله درمان همين مورد.
براي اطلاعات بيشتر با خودش تماس بگيريد.
با تشكر
بائوباب

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است