جواب اين همه درد ؟؟؟؟
سلام به همگي دوستان
راستش امشب که دارم براتون مطلب مي‌نويسم در بيمارستان هستم و خيلی دلم گرفته مي‌خوام بگم براتون.
شايد همين امشب که داشتم به احوالتم مي‌نگريستم يه لحظه به ياد مولا اميرالمومنين افتادم. ما که خاک پاي ايشونم نيستيم.
نمي‌دونی بايد دردتو به کی بگی، کجا بری از اين همه بی‌عدالتی کجا فرياد بزنی.
مگه يه نفر آدم چقدر ظرفيت داره، چقدر طاقت داره، مرتضی همین پسری که الان توفيق دارم بالا سرش باشم يه پسر از پدر محروم و تنها مادری رنجور از داغ شوهر و فرزند 18 ساله. که خود مرتضی مشکل قلب داره. سرطان داره امروز صبح هم که تصادف کرده الان در بستر بيماری و روي تخت بيمارستانه و درد ميکشه و گريه ميکنه و سراغه باباشو از من مي‌گيره آخه چی بگم شما بوديد چی مي‌گفتيد امشب به من يه حرفی زد که هنوز اشک مي‌ريزم.
مي‌گه عمو ميدونم اين همه سختی دارم با مادرم مي‌کشم امّا خدا خيلی بزرگه خدا با هيچ کس قهر نمي‌کنه، بالاخره يه روزی جوابه من بينوا رو هم ميده، امّا عمو خسته شدم، به خدا از يتيمی و غريبی خسته شدم، يه پسره 9 ساله اين حرف رو مي‌زنه پس واقعاً معني درد و غم چيه؟؟؟
راستی گرسنه هست؟ درد کشيده هست؟ کسانی هستند سر به بالين بگذارند با درد شکم و درد سينه و دلی سرشار از غم و غصه و ما کجايم؟
به خدا همه‌ي ما مسئوليم، بايد جواب تک‌تک دردا رو بديم، من که خيلی مي‌ترسم، به خدا از سر شب تا حالا دل تو دلم نيست، يعنی واقعاً چه جوری مي‌تونم تو روي اينا نگاه کنم؟؟؟؟؟
التماس دعا
يادگاري (3)
در ساعت۱:۵۸ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

خيلي از حرفها رو نمي‌شه اينجا زد. جايگاهش نيست يا ...
اما مسووليم در قبال همه اينها و خيلي چيزاي ديگه.

بعضی روزا فکر ميکنم بار گناهم
کاری کرده با من که پيش تو رو سياهم
از خجالت بسته نگاهم
درونم مي‌سوزه از سوزش آه‌م
ياد گرفتاريم مي‌فتم
ياد اون لحظه که ميبرنم
به ياد غسل و کفنم
ياد فشار قبرم و فرياد زدنم
ياد عذاب و بدنم
ياده اون لحظه که دو تا ملک سؤال کنن
ياد ساکت شدنم
ياد اون شلاقي که ميزنن روي تنم
...
..
.

 
در ساعت۹:۱۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

گاهی وقتا فقط می تونی سکوت کنی و خیلی هنر کنی ببینی چه کاری از دستت برمیاد!
امیدوارم زودتر حالش خوب شه! مردم اونقدر دردها دارن که ما تو کمتر از اونا جا زدیم! کمکی برماد ازمون بگو!

 
در ساعت۱۰:۵۳ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

از دست ما چه کاری بز میاد؟ اگر میتونیم کاری بکنیم خبر بده.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است