i am a depres man

قصد داشتم تا ته امتحانا چیزی ننویسم ولی مگه می‌شه؟
انقدر حالم گرفتس که نگو، فکر نکنم بتونم تا آخر این هفته درس بخونم،20 سال می‌خوام برم کلاس زبان، ولی امان از دست .......
امروز برنامه خاصی نداشتم سر همین گفتم برم یکی دو جا سر بزنم علاف نباشم (آخه درس نمی‌شه خوند) پاشدم رفتم شرکت یکی از فامیلا، تا رفتم تو طرف رو دیدم، تیز سلام کرد گفت بیا دنبالم، منم مثل بچه‌های حرف گوش کن باهاش رفتم، ما رو برداشت برد اتاق جلسشون، هیچی بعد از معرفی کاشف به عمل اومد نماینده اصلی شرکتی که باهاش کار می‌کنند یا نماینده ایرانی همون شرکت با این فامیلمون جلسه دارن، هیچی هنوز دو کلمه صحبت نکرده بودند که به این نتیجه رسیدند زبون اصلی صحبت کنن تا مستر هم بفهمه تا نیاز به ترجمه نباشه، البته منم این کار رو تائید کردم، سرتون رو درد نیارم اینا هی انگلیسی بلغور می‌کردن منم برا اینکه کم نیارم هی به علامت تائید کله تکون می‌دادم.
یارو مستر از تو کیفش یک سری کاتالوگ در آورد و به هر کی یکی یک دونه داد، منم شروع کردم به بررسی کاتالوگ‌ها، یک هو مستر برگشت گفت یک سری محصول جدید با فرمول‌های جدید داریم مثلا صفحه دوازده رو بیارید و ببینید، من از این جمله این برداشت رو کردم که اینا 12 تا محصول جدید دارن و بازم به کار خودم ادامه دادم، اونم داشت توضیحش رو در مورد محصولات جدید که تو صفحه 12 بود می‌داد و منم مشغول بررسی یک صفحه دیگه بودم (حالا من رو تصور کنید یک سری دری وری انگلیسی جلوم هست، چقدر باید زور بزنم تا بفهمم چی توش نوشته)، اون یارو مستر خیال کرد که من در مورد یکی از محصولای قدیمیشون مشکل دارم که دارم اون طوری کاتلوگش رو نگاه می‌کنم و به حرفاش توجهی ندارم! برگشت پرسید مشکلی هست؟ منم که اند زبان بودم، یک نه رو هم نمی‌تونستم بگم، نمی‌دونم تا حالا براتون پیش اومده، احساس می‌کنید باید یک جواب خفن بدین ولی در اصل جواب رو راحت می‌شه داد حتی با یک نه گفتن، من که زبان مبان تعطیلم شروع کردم به سرخ و سفید شدن، خیلی ضایع شد فهمیدن از اون اولش الکی حرفاشون رو تائید می‌کردم (البته بی انصافی نشه اونجاهایی که یارو می‌گفت یس رو می‌فهمیدم!) تازه همون موقع به هم یک چیز گفتن و خندیدن.
من که تا آخر جلسه داشتم به خودم فحش می‌دادم، اصلا من چی کاره بودم تو اون جمع، این جلسه چه ربطی به من داشت؟
آخرشم که جلسه تموم شد دیدیم منشی محترم می‌گن که راننده شرکت مستر اینا رفته و می‌خوان زنگ بزنن آژانس، این فامیل‌مام که خیلی حساس بود به من گفت یک لطفی بکن آقایون رو برسون، من رو می‌گی کارد بم می‌زدی خونم در نمی‌اومد خیلی ازشون خوشم می‌اومد، هیچی سوار شدن تازه جفتشون می‌خواستن عقب بشینن که من سریع کیفم رو گذاشتم صندلی عقب، یعنی یکیتون بشینه جلو، ما راه افتادیم (البته با کلی فحش به فامیلمون)نوار مورد علاقمم رو گذاشتم تو ضبط، یکم که نوار گذشت دیدم این یارو مستر داره گره کرواتش رو شل می‌کنه، یهو این یارو ایرانیه یک طور گفت ضبط رو خاموش کن که اگه به راننده آژانس می‌گفتی از ماشین پرتش می‌کرد بیرون، دیگه خون به مغزم نمی‌رسید، تو همین گیر و ویر یهو موبایلم زنگ خورد، دیدم شماره داداشم، منم نامردی نکردم تا گوشی برداشتم، گفتم ببخشید آقای مهندس اصلا هواسم به جلسه نبود تا 10 دقیقه دیگه خدمتتون می‌رسم، ماشین رو زدم کنار به دوست ایرونیمون گفتم ببخشید من حواسم نبود یک جلسه داشتم و ببخشید و اگه مایلید برسونمتون که اونم کلاس گذاشت و هیچی نتیجه این شد که وسط اتوبان چمران پیادشون کردم، فکر کنم هنوزم ماشین گیرشون نیومده باشه.
نتیجه اخلاقی:
١. اگه کسی بهتون گفت بیا بریم جایی ازش سوال کنید که کجا، این دفعه ختم به خیر شد یهو دیدی یارو خلاف بود و مشکل داشت!
٢. به نوار مردم گیر ندید.
٣. کار امروزتون رو به فردا نندازید.
4. تا دیر نشده بریم زبان یاد بگیریم.
راستی کسی کلاس زبان خوب سراغ نداره؟

يادگاري (5)
در ساعت۱۲:۱۸ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اتفاقا قيافه‌ت به راننده ها مي‌خوره.
راستي شركت ما يك راننده مي‌خواد هستي ؟؟؟

 
در ساعت۱۲:۳۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اسم رييس شركت رو مي‌خواي بدوني؟
مهندس كلاهدوز
ديگه چي مي‌خواي بدوني ؟

 
در ساعت۱۲:۴۱ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 
در ساعت۷:۲۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من فكر مي كنم شما 2تا دعواهاتونو جاي ديگه هم مي تونستيد انجام بديد!...در ضمن بچه جون من بايد تورو درستت كنم.اين چه وضعيه؟ خيلي كارت اشتباه بود...تا اين مجانين درست بشن من پير شدم...

 
در ساعت۱۰:۲۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

حسابی قیافه ات دیدنی بوده ها:))
موسسه زبان آریان پور! البته بیشتر واسه گرفتن تافل و آیلتس میرن اونجاخیلی هم ولی کلاسهای ترمی آموزشی هم داره! من کلاسهای ترمیش رو نمی دونم ولی کلاس تافلش خوب بود! روبروی حسینیه ارشاد شریعتی- 22277875- 22277870

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است