رستم و گودرز کو اسفندیاران را چه شد؟
این که می‌گن بوش احمق راست می‌گن، اگه این بوش هر سال به مناسبت 22 بهمن برا ایرنی‌ها پیام نده من که به شخصه حال چندانی برای شرکت تو راهپیمائی ندارم، امسالم برامون پیام داده که بیایم علیه دولت قیام کنیم، مام نداش رو لبیک می‌گیم و برعلیه ایران قیام می‌کنیم و اینو تو راهپیمائی بهش نشون می‌دیم.
دوباره بحث ملی و بومی شدن یک صنعت تو ایران راه افتاده که دوباره انگلیسی‌ها و باقی نامردا، به مقابله با ما پرداختن، الان مثل زمان ملی شدن صنعت نفت، فقط با این فرق که دنبال انرژی بومی هسته‌ای هستیم، باید یک کاری کنیم که آیندگان در موردمون با افتخار حرف بزنن، مثل ملی شدن صنعت نفت، حالا وقتش که با حمایت از اقدامات دولت در این زمینه نشون بدیم که زیر بار زور نمی‌ریم.
وظیفه تک تکمون اینه که فردا در راهپیمائی 22 بهمن شرکت کنیم پيام خودمون رو به غرب اعلام کنیم و معني اين پيام اين كه ملت ايران در دفاع از حقوق هسته‌اي خود به صورت يكپارچه و متحد تا آخر ايستاده و به آپارتايد علمي يك «نه» بزرگ مي‌گه واین رو باید بدونیم که این همبستگی و همدلی مردم در دفاع از حق پیشرفت ایران و دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای، از سلاح هسته‌ای برا غربی‌ها خطرناک‌تر هستش.
حالا دیگه نوبت ماست تا نشون بدیم دنبال آزادی هستیم دنبال خودکفائی هستم، نشون بدیم که ما مثل کره جنوبی و کشورهای عربی نیستیم که با مقداری غذا و ماشین، شرافتمون رو زیر پا بزاریم، ما متعلق به همون تمدن چندهزار ساله ایران هستیم، تمدنی که تا ٣ قرن پیش از امپراتوریهای بزرگ جهان بوده و حاضر نیستیم تحقیر رو قبول کنیم. پس قرارمون راهپیمایی 22 بهمن.
‌‌‌‌‌
ما قصه آزادگی با خون نوشتیم *** این داستان با شیوه مجنون نوشتیم
زآغاز کاین صبح سعادت را یقین بود *** نام آوران را سعی بر احیای دین بود
اینجا بهار فصل مطرح نیست ما را *** آن می‌سزد ما را که ماند نسل‌ها را
ما را بهاری باید از این دست آری *** در خاک مظلومان نباشد سوگواری
این آتش سوزان فروزان بادای دوست *** این صبح راخورشید فروزان بادای دوست
يادگاري (3)
در ساعت۷:۲۱ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام فافا قلي!! ايول، اين حرفها بهت نمياد.يعني ميخواي بگي قراره اسم احمدي نژاد و دكتر مصدق در تاريخ كنار هم بياد؟
راستي به خاطر همون ماجرا تو مملكت كودتاي آمريكايي-انگليسي ضد مردمي شد و همين مردم نهضت رو به باطل كشيدند.اميدوارم مردم زمان ما پاي حرفشون باشند و وقت سختي شانه خالي نكنند و مرگ رو براي همسايه ندونند و شعار دهندگان و برادرهاشون و پدرهاشون وقت سختي اول صف استقلال طلبي باشند.
فافا جون من و تو جزو كدون دسته ايم؟؟ فقط حرف ميزنيم و تز ميديم يا به وقت عمل حاضريم نمازهايمان رو همراه وز وز عبور گلوله از كنار گوشهامون بخونيم مثل اون اسوه اي كه زير بارش تيرهاي از چله رها شده نماز ظهر ميخواند؟
در صورت دوم،السلام علينا و علي عبادا... صالحين و الاستشهاديين

 
در ساعت۱۲:۳۹ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

یارب روا مدار که بیگانگان کند
هرگز به قفل مام وطن آشنا کلید

 
در ساعت۱۲:۴۴ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

انگار حاجی دوباره پول تو جیبیت رو قطع کرده ها ... داداش نون بازوت رو بخور ... آدم واسه یه پول تو جیبی که یه صفحه مطلب نمی نویسه !!!!! قلم به دست مزدور

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است