دهه‌ي فجر
‌‌‌‌‌
آغاز دهه‌ي مبارك فجر به همه مبارك باشد.
نمي‌دونم من اين احساس رو داشتم يا همه همينجور بودن. اون موقع‌ها كه ما بچه بوديم (قبل از اينكه كسي بگه: البته هنوز هم بچه‌م فقد قدم بزرگ شده) دهه‌ي فجر خيلي حال مي‌داد. مخصوصا با اون كارتونهايي كه مي‌گذاشت.
چاق و لاغر (من عاشق او ژيانه بودم و اون مشته كه هي تو سر رييس مي‌خورد)
پدر پادشاه
......
بگذريم. خيلي وقته شعر و آهنگ نگذاشتم. هوس كردم باز يه شعر بگذارم.
اين هفته فكر كنم 3-4 تا آهنگ بگذارم. تا ببينيم چي ميشه!!!
‌‌‌‌‌‌
محمد رضا شجريان - برادر
‌‌‌
شب است چهره ميهن سياه ----- نشستن در سياهی ها گناه
تفنگم را بده تا ره بجويم ----- که هر که عاشقه پايش به راه
برادر بی قراره ----- برادر شعله واره ----- برادر دشت سينش لاله زاره
شب دريای خوف انگيز طوفان ----- من و انديشه های پاک و پويا
برايم خلعت خنجر بياور ----- که خون می بارد از دلهای سوزان
برادر نوجونه ----- برادر غرقه خونه ----- برادر کاکلش آتش فشونه
تو که با عاشقان درد آشنايی ----- تو که هم رزم هم زنجير مايی
ببين خون عزيزان را به ديوار ----- بزن شیپور صبح روشنايی
برادر نوجونه ----- برادر غرقه خونه ----- برادر کاکلش آتش فشونه
.....................................................
برادر(غير مجاز) ۴:۰۳
آواز: محمد رضا شجريان
آهنگساز:محمد رضا لطفی
‌‌‌
راستي اگه كسي خبر داره كارتون كي مي‌گذاره بگين من مرخصي مي‌گيرم مي‌رم خونه چاق و لاغر مي‌بينم :))
يادگاري (1)
در ساعت۱۰:۴۸ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

بائو بابا جان عزيزم از آفي كه گذاشته بودي ممنونم لطف داري.من از اين دوران خاص بيشتر از آهنگاش خوشم مياد و چه خاطراتي كه باهاشون دارم.البته پشت غالبشون يه داستاني خفته.
راستي شنيدم نشر اولين سخنراني حضرت امام تو بهشت زهرا ممنوعه اگر دارين من ميخوام.(به عنوان پيش فرض بايد دنبال موضوعات ممنوع رفت)

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است