توبه نامه

تازگي ها طي جلسه اي مفيد با حضور بزرگترها يعني بائوبابا جان و در محيطي كاملا دوستانه من از گمراهي و ذلالت نجات يافتم و وعده اون آيه بزرگوار كه مي فرمايد :« يخرجونهم من الظلمات الي النور» برايم تحقق يافت و هنگامي كه نفس مسيحايي حضرت مستطاب جناب بائوبابا (شق الله فرقه) به اينجانب دميده شد علاوه بر اينكه خليفه اللهي ايشون بر من ثابت گرديد به گفته و كرده هاي ناصواب خود پي برده و از راه ضالين بازگشتم و ضمن طلب پوزش و آمرزش براي خود اعلام ميكنم كه كليه مطالب پيشين تحت تاثير شايعه ها و اكاذيب استكبار و استثمار نوشته شده و هيچگونه صحت و درستي در آنان نيست. لذا از الان من به حزب « ابو موسي اشعري » ميپيوندم و حساب خود را از شك جدا ميكنم و جانب بي طرفي گزيده و « مسووليت شيعه بودن » را به هيچ انگاشته سبيل احتياط اختيار نموده و ديگر به دنبال حق نخواهم رفت و راه خود را از مناقشه علي و معاويه جدا ميكنم كه همانا زندگي سعادتمند در گرو بي خيالي و نديدن و نشنيدن است.

يكي ديگه از مسايلي كه مطرح شد تغيير نام است و بائوبابا خيلي خيلي دوستانه به من تفهيم كرد كه بايد اسمم رو عوض كنم و مثل « Edoardo Agnelli » كه بعد از اسلام آوردنش نام « هشام » رو انتخاب كرده بود من هم بعد از توبه بايد اسمم رو عوض كنم و به رسم ديرين پايبند باشم. همه توبه مي كنن به كمال برسن ولي من .... آخر زمونه ديگه.

در نتيجه بنده پرده ريا افكنده به خويشتن واقعي برميگردم. حالا كي اهل اراذل بازيه بياد جلو....

بايد و بايد و بايد اعلام كنم كه اعترافات بالا به هيچ وجهي تحت فشار ، شكنجه ، تهديد ، ترعيب و از اين دست نبوده است ( آخ كمرم ، آخ دستم ، آخ ناخونم ، ...)

(داخل پرانتز : گويا اخيرا مصيبتي به يكي از اهالي كشور همسايه وارد آمده و حالا كه فرصت توبه هست من هم تسليت ميگم و دليل تاخير هم عدم اطمينانم در اصل ماجرا بود)

جناب Anonymous از لطف و راهنماييت ممنونم ولي همونطور كه مي بينيد من توبه كردم و ديگه دنبال اين بساط ها نيستم ( در گوشي : Anonymous عزيز و گرامي البته توبه من ظاهريه چون توبه گرگ مرگه. اگر نوار دستت رسيد دور از چشم بائوباب يه خبري هم به من بده ، ايميل ام تو مشخصاتم هست، پير شي جوون. اين بائوباب داره شاخ ميشه بايد يه زحمت كوچيك به اين شاخ داد)

يادگاري (1)
در ساعت۵:۰۲ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
حالا ما باید به شما تبریک بگیم یا تسلیت؟!!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است