بائوباب
سلام
عجيبه‌ها؛ من نمي‌دونم چرا اين بائوباب خان اينجوري شده. يعني سايقا اينجوري نبود اما جديدا شده. ميگين چي ؟
جان من خودتون يه نگاهي به كامت‌ها بياندازيد مي‌فهميد. اين جناب منتظره يكي يه حرفي از دهنش بپره بيرون شروع كنه به تكه انداختن و فحش دادن به زمين و زمان و از اينجور چيزها.
مثلا همين شعري كه من گذاشتم. من خودم ربطش رو به شعري كه تو كامت‌ها گذاشته بود نمي‌فهمم. ما يك كلمه گفتيم، آقا منتظر بود حاشيه بياد. بنابر اين توصيه‌ي اكيد مي‌كنم به كليه‌ي بچه‌هاي وبلاگ خودمون و همسايه كه اگه بائوباب خان چيزهايي كه نمي‌فهميد رو به هم ربط داد جدي نگيريد.
بنده خدا قاطي كرده.
راستي چند وقت مي‌شه از بائوباب خان خبري نيست. نزديك يك هفته. من تو اين موندم كه اين بشر دو دقيقه حرف نزنه خفه مي‌شه. حالا كجا غيبش زده كه صداش نمي‌آد ا... اعلم.
و اما مناسبات. شنيده‌ها حاكي از وجود مراسم شيريني خوران در وبلاگ دوست و همسايه است. مناسبت اول كه تابلو شد. يعني جشن تولد آسمان جان. اما ظاهرا بائوباب صحبت از مناسبت ديگه‌اي هم كرده. حالا چرا اهالي اون وبلاگ خودشون رو به كوچه علي چپ مي‌زنند بايد تحقيق و تفحص بشه. يا بائوباب چرت و پرت مي‌گه يا ...
و اما كلام آخر اينكه يك اتفاق بيسابقه اتفاق افتاده كه در طول تاريخ هر ده‌هزار سال يكبار (به قول بائوباب هر وقت قمر در راستاي عقرب قرار مي‌گيره) اتفاق مي‌افته و اونم اينه كه بائوباب واحد پاس كرده. اونم نه يكي دو تا - 22 واحد - من كه تو كار اين بشر موندم. طي 2 سال گذشته فكر نكنم 10 واحد هم پاس كرده بود كه حالا يه دفعه‌اي 22 واحد پاس كرده و به همين مناسبت هم عالي جناب بايد شيريني بدهند :)) .
تركيديم از بس شيريني خورديم. پس تا برنامه‌ي بعد
يادگاري (3)
در ساعت۱۲:۱۸ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
به نظر من پاس کردن 22 واحد از تولد بیشتر شیرینی داره!
چون هر آدمی سالی یه بار روز تولدشه ، ولی هر ترم 22 واحد پاس نمیشه!!
تبریک میگم!
در ضمن شما هم به شیرینی خوران ما دعوتید:)

 
در ساعت۲:۳۷ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

سلام
ببين ميگن اين ملت شريف تا زور بالا سرشون نباشه آدم نمي‌شن همينه.
من دو روز نبودم ببين چي بساطي به راه انداختند. بنيامسن جان بلاخره گذر پوست كه به دباغ خونه مي‌افته، مگه من تو رو نبينم.
و اما ساغر: نيومده احساس رياست بهت دست داده.
آبجي، من خودم بچه اصفانم. منا ميخاي تيغ بزني ؟؟؟؟
مگه دستم بهتون نرسه‌ !!!

 
در ساعت۷:۳۰ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام!
بائوباب كجا آويزون بودي عزيزم؟

خبري ازت نيست.بيا يه سري شيريني بده شايد اين همسايتون ياد بگيره و بفهمه شيريني با لينك فرق ميكنه.هر چند هم بلاگيمون زحمت كشيده و شيريني رو تعريف كرده ولي بعيد ميدونم اونا مطلب رو به اين راحتيا بگيرن!
باقالي اگر زحمت نيست مطلب بذار يه ذره بخنديم.

ساغر اين بائوبابا جان رو زياد افشا نكن ، يهو انگشت نما ميشه بچه مردم. :DDDDD

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است