من ******* هستم! از تهران سلام ميكنم


دلم برايت تنگيده. بطلب ما را.
در حاشيه : پس از تاخير چند روزه من اولين مطلب سال جديد رو چاپوندم و هرگونه حرف و حديث راجع به خودم را تكذيب مينمايم البته ديگران حسابشون از من جداست.در پاسخ به كامنتي بايد بگم وقتي خداي تعالي داشت عشق به بندگانش ارزوني ميداشت بنده در صحراي شك و سوالهاي مبهم گزالارض مينمودم لذا از همان هنگام دچار ايدز فكري - اخلاقي با چاشني ترديد شدم.
توضيح راجع به عكس : عكس بالا سوغات از جانب يكي از دوستان عزيز به نام آقا اشكان است كه قبل از عيد طلبيده شده بودند ايشالا از دعاي ايشون ما هم توفيق مند شويم.(اين توضيح به پاس توجه و دعاي ايشون براي بنده پيش آقا درج گرديده است)
يادگاري (3)
در ساعت۹:۰۳ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
خوشحالم که علائم حیاتی در این وبلاگ رویت شد!!!
1. امیدوارم از صحرای شک و سوالات مبهم بیرون بیاین و ...
2. امیدوارم بزودی طلبیده شوید. اگه رفتی اونطرفا ما رو هم دعا کن .

 
در ساعت۸:۲۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام
ممنون که به کلبه حقیر اینجانب هم سر زدید و خوشحالم که بالاخره شما هم آپ کردید. آقا اگه امام رضا شما رو طلبید برا ما هم دعا کنید که ما رو هم بطلبه .

 
در ساعت۷:۳۳ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

نشنوم مجنون غمکده شده باشه ...

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است