(تقويم ايدزوي ( با فتح ز

خوب من ديدم تقويم نويسي مد شده و براي اينكه در اين يكي مورد عقب نباشم خودم رو نيمه محكي زدم ، حالا سياحت كنيد :

پس پريشب : بزرگترين خيانتي كه مي تونستم در حق كسي بكنم رو به يكي از رفقا كردم و با مغلطه كاري مجابش كردم كه شرايطش براي ازدواج مهياست و محاسني ازش گفتم كه خودم تا اون موقع در رفيقم پيدا نكرده بودم . البته تن خودش مي خاريد واگر از من مي پرسيد كه اگه لالايي بلدي چرا خوابت نميبره ؟ كم مياوردم . اتفاقا دقيقا بعد از جدا شدن ازش با يكي از دوستان خف مخالف اين حرفاي دخترونه اختلاط كردم و حظي بردم.

پريشب : جاتون خالي تا ساعت 3 صبح با پسر عمه ام فيلم مي ديدم اوليش sleepless in seattle با هنرمندي تام هنكس و مگ رايان بود كه با وجود اينكه موسسه تصوير دنياي هنر تيكه پاره اش كرده بود خوشم اومد و اون يكي فيلم ديگه به سن و سال شماها نمي خوره ، در ضمن يادتون باشه ساعت 10 حتما بريد بخوابيد.

ديروز : تولد خوشگل خوشگلا بود تولد كسي بود كه به قول خودش از يوسف نبي نمكي تر بود. آرزو ميكنم خودتون و نسلتون تو تولد و غم خودش و بچه هاش هميشه حاضر باشيد. در ضمن يكي ديگه از دوستان تپلي ما در اين روز نامزد كرد ، خب خدا رفتگان شما رو هم بيامرزه. (در پرانتز : ايشالا خوش و سفيد بخت بشن و لپ اين دوست ما همچنان كشاني باقي بمونه و هيچ وقت آويزون نشه. خوش به حال دختره خوب پسري نسيبش شد )

امروز : القصه اصل ماجرا امروزه ، تا نيم ساعت ديگه ( الان 1:10 ) مي خوام برم جايي كه دلم هوسش رو كرده بود و بايد از نزديكتر همون سلامي كه چند وقت پيش اينجا گفته بودم رو عرضه كنم ، مي دونم اگر خبر داشتين چي ميگفتين ، چشم حتما سلام شما رو هم مي
رسونم.

( خارج از تقويم : قدم نو رسيده فافا رو تبريك ميگم ، به جمع ما خوش اومدي بابا جان.راستي آهنگ هفته رو كه بالا سمت راست ، كنج عزلت گزيده از دست ندين كه من كلي باهاش حال كردم. دست مسبب درد نكنه )
التماس دعا !
يادگاري (4)
در ساعت۹:۱۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بابا تقویم!
چقدر کار تو این چند روز انجام دادی.
ورود فافا رو به جمعتون تبریک میگم.

 
در ساعت۹:۱۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

بنيامين جون
داداش كجايي؟
خبري ازت نيست. راستش رو بخواي خيلي دلم گرفته و به هم ريخته‌م.
خوش به حالت. دلم واسه حرم يه ذره شده. كاشكي من هم الان اونجا بودم. خيلي دلم مي‌خواد بشينم و تا مي‌تونم درد دل كنم.
خوش به حالت
التماس دعا

 
در ساعت۹:۲۵ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

راستي در مورد موسيقي هفته:
ديدم اينجوري بهتره تا اينكه بخوام هي شعر بگذارم و هي آهنگ براي دانلود.
بنابر اين قسمت آهنگ رو از همين هفته و به مناسبت ميلاد پيامبر افتتاح كردم. بقيه‌ي دوستان وبلاگ هم اگه از آهنگي خوششون مي‌آد امر كنند تا براي هفته‌هاي بعد مورد استفاده قرار بگيرد
« اگه دوست نداريد همه‌ش شجريان گوش بدين :))»

 
در ساعت۵:۱۸ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

اي بابا ، يه دفعه هم كه ما خواستيم با تو بريم و از اون كاراي به جا ( رجوع شود به مرقومه ي بخت و وقت در باد صبا ) انجام بديم تو گذاشتي و رفتي ؟!!! حالا كي بر ميگردي ؟؟ برنامه ي آخر هفتمون سر جاشه ؟؟

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است