با كلمات زير جمله بسازيد
غم ، 28 ، 3 ، 1 ، در ، آتش ، كوچه ، پسر ، مادر ، دست ، سيلي ، ظلم ، سود ، در ، سينه ، ياس ، غم ، سكوت ، سكوت ، سكوت ، خيانت ، خيانت ، خيانت
يادگاري (3)
در ساعت۷:۱۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام . نوشته بودي كه يه جمله بنويس . من چند تا جمله مي نويسم .
اينايي كه نوشتي بودي ، بيشتر به حضرت زهرا ربط داشت و به شهادت ايشون . و حالا جمله اصلي ، برادر بنيامين ! اگه شما دو ماه جلوتر از ما زندگي مي كني ، التماس دعا ، دست ما رو هم بگير . الان ربيع الاوله نه جمادي الاول . اگه اينجوريه ، من شهادت پيغمبر در سال بعد رو به همه تسليت مي گم .
يا علي

 
در ساعت۱۲:۲۲ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

سلام داداش . ارادتمنديم اين هوا ، خاطرت رو مي خوام هزارتا . جات خالي پا بوس آقا بودم اساس دعات كردم كه ايشالا يه فرجي بشه از اون حرفايي كه تو مطلب اول سالت گفته بودي پشيمون بشي .
ديگه ام جون داداش از اين جمله سازيا نزار . مي بوسمت آآآآآه ه ه ه ه ه

 
در ساعت۷:۱۹ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

عزيز دل برادر ، انانيمس جان ! هوش و ذكاوت شما مرا به ذوق و جوش آورد. البته شما به يك روي سكه پي برديد ولي گرفتار معني نزديك ايهام موجود شديد كه البته با نكته سنجي كه از خود بروز داديد مطمئن هستم به معني دور نيز واقف ميشويد.
از اينكه ميبينم به پيشرفت و آينده نگري علاقمنديد بسيار خوشحال شدم.

 

ارسال یک نظر