خدا لعنتتون كنه
‌‌‌
آهاي آدماي ... من الان بايد بعداز 4 روز بفهمم كه قسمت كامنت وبلاگ مشكل داره؟
مي‌مردين يك تلفني، SMS، Offlin، ايميلي چيزي مي‌گذاشتين من بفهمم قالب مشكل داره ؟؟؟؟
تازه امروز كه زنگ زدم به بني مي‌گه من 4-5 روزه نمي‌تونم صفحه كامنتم رو باز كنم. هري هم همينطور !!!
من ابله‌هم از خودم نمي‌پرسم چرا 2-3 تا مطلب بي‌كامنت مونده!!!!
به هر حال خيلي بابا شماها هم .......
درست شد.
يادگاري (5)
در ساعت۵:۳۰ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

حالا چرا جوش میاری؟؟!!!!
بازم خوبه فهمیدی!!!!

 
در ساعت۹:۳۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

in ro bebinid.....

http://tapeshweekly.org/indoors/84/2/037325.html

 
در ساعت۲:۳۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

کامنت دونیت خرابه، حالا چرا بد و بیراه می گی؟!!
چه آدمایی پیدا میشن. واه واه واه.

 
در ساعت۱۱:۰۲ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

خب راست ميگن ملت. تو كه عرضه گردوندن يك بلاگ رو نداري چرا فرافكني مي كني؟؟ به جاي هوچي گري اينقدر با قالب ور نرو و اوقات فراقتت رو جور ديگه اي پر كن.
قشنگي اش اينجاست كه من تقريبا يك هفته اي ميشه كه نتونستم محل نظرهاي همين خانم با مرام رو كه بالا دعوات كرده باز كنم .
بايد بگم كه اصلا اين لينك بالا رو كه انانيمس داده باور نكردم و احتمالا تو مايه هاي فروش سربازي يا مسلمون شدنه مايكل و از اين قبيله. عزيز برو يك لينك درست وحسابي بذار تا براي جامعه مفيد باشي و فاتبال هم بازي نكن.
راستي جواب بائوباب معتاد رو هم زيرش دادم.

 
در ساعت۲:۵۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خدمت بنیامین خان عرض شود که اینکه شما نتونستین کامنت دونی من رو باز کنی یا مشکل از سرویس دهی پرشین بلاگه و یا سیستم خودت. چون خیلی های دیگه تونستن برام نظر بگذارند.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است