حیف نون

جای همتون خالی یه 3-4 روزی با بر و بچز چالوس بودیم خیلی حال داد ولی به یک نکته پی‌بردم که شمالی‌ها واقعا غریبه کش هستند (بدتر از بائوباب).
اما اصل موضوعم سر یک سری جوونٍ که نمی‌دونن پولشون رو چه جوری خرج کنن، البته نمی‌خواد خیلی راه دوری برید همینجا 2، 3 تاش هست، آره بائو با توام هری با توام ....
بائو تو که رفتی یه جا، که شام نفری 30 تومن ازتون گرفته، وجدانا تا اون روز 30 تومن یه جا دیده بودی که یهو 150 تومن رو دیدی {البته هری شامل این بند نمی‌شه آخه جیبش از .... پرِ}
من نمی‌دونم اگه اون شب می‌رفتید جایی که کل خرجتون 20 تومن بشه حاضر بودید 130 تومن باقی رو کار خیر بکنید؟ مثلا بدید رئیس باش کودک خوشحال کنه یا اصلا یه پولی بزارید روش، برا من یه گوشی بخرید (لبخند یه فافا چقدر می‌ارزه؟)
بابا به خدا اسراف، هم از نظر شرعی اشکال داره، هم اخلاقی. بابا با 150 تومن مردم یه خانواده رو می‌گردونن، اونوقت شماها .......
یه 3 هفته پیش با بچه‌ها رفته بودیم ولی نرفتیم، تنگه رو می‌گم. هیچی ناهار جوجه با مخلفات، صبحونه قابل تحمل و هندونه و ...... البته خرجام دنگی بود، بچه‌ها که حساب کتاب کردند دنگ هر کی 0 تومن شد بابا به این می‌گن مدیریت، با اونکه این همه خوردیم ولی مجانی در اومد! به این می‌گن زندگی اونوقت شما اسرافکارا می‌رید 150 تومن رو یک شب یارو می‌کنه تو پاچتون. خسته نباشید.
البته منم بعضی اوقات اسراف می‌کنم، مثلا تو همین سفر شمالم 7 هزار تومن {البته بدون هزینه رفت وآمد} خرجم شد! خدایا منو ببخش که این همه اسراف کردم. ولی وجدانا اونجا همش داشتیم می‌خوردیم، البته با توجه به نکته‌ای که اول گفتم در مورد شمالی‌ها و اینکه بچه‌ها حال داده بودند از خونشون هیچی نیورده بودند مشخص می‌شه که اونجا چه چیزی می‌خوردیم!

< وَیلُ لِکُلِ هُمَزَةٍِ لُمَزَةِ >
‌‌
خودم می‌دونم این آیه‌اش نیست ولی برا اینجا کاربردش بیشتر هستش.
يادگاري (5)
در ساعت۱۲:۴۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

چرا همه گير دادين به من ؟؟؟
ضعيف كشيه ؟؟؟؟
مرغ همسايه رو شغال مي‌بره من بايد جوابگو باشم ؟؟؟
يك دقيقه آخرش چيه ؟؟؟

من يك معذرت خواهي به همه دوستان بدهكارم. بالاخره آدم وقتي يك اصفهاني رو بياره تو وبلاگ وضعيتش بهتر از اين نمي‌شه...

 
در ساعت۱۲:۵۲ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

دوستم رضا از آخرين جرعه جام يك پازل خيلي قشنگ گذاشته. وقت كردين ببينيد.

 
در ساعت۸:۲۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ایول ایول از نوع بائوبابی(!)

 
در ساعت۱۰:۲۰ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام:)
انصافاً خيلي خوب نوشتي!
بخصوص اون جمله ( لبخند يه فافا ...) معركه بود!
كلي خنديدم!
راستي كسي پيشنهاد نداره براي بچه هاي پرورشگاه؟ يه برنامه مفرح و دوست داشتني پيشنهاد كنين. ما مقاديري پول داريم كه نمي دونيم چجوري خرجش كنيم كه بچه ها كلي كيف كنن!
نظر بدين.

 
در ساعت۱۱:۲۵ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

منم با رئيس موافقم ، با اون يه جمله خيلي حال كردم .
دهنم سرويس تك خوري هم داشتيم ؟؟!!! خراب !! بي مرام !!! زاغارت !!! ديگه تنها پا مي شي ميري شمال ؟؟ !!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است