دل درد

شايد از خودتون پرسيده باشيد چرا من طي اين هفته اخير اينقدر سريع آهنگ عوض مي‌كنم. شايد جواب اين سوال چند كلمه بيشتر نباشه و اونم اين كه من هروقت از لحاظ فكري قاطي مي‌كنم تنها چيزي كه مي‌تونه من رو آرام كنه نشستن توي يك اتاق تاريك و البته بدون سر و صدا و گوش دادن به صداي شجريان با صداي بلندِ. خوب يكي از جاهايي كه من خيلي سر مي‌زنم همين وبلاگِ. براي همين تعويض آهنگ وبلاگ بسته به حال و هوام مي‌باشه. بنابر اين كلمه آهنگ هفته رو زياد جدي نگيريد.

* اما آهنگ جديد وبلاگ رو حتما گوش كنيد. متنش رو نمي‌نويسم تا گوش كنيد. درد دل من هم تو همين مايه‌هاست. (يكي از آوازهاي استاد كه واقعا اوج لذت من رو به همراه داره)

** دستم بوي گل مي‌داد، به جرم چيدن گل مرا گرفتند ولي هيچ كس فكر نكرد شايد گلي كاشته باشم.
يادگاري (7)
در ساعت۱۱:۳۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

اون جمله آخر صحيحش اينه:
دستم بوي گل ميداد متهم به چيدنم كردند، كسي فكر نكرد شايد گلي كاشته باشم. 2سال پيش پست يكي مونده به آخرم تو اوني يكي وبلاگم اينو نوشته بودم!
آهنگ منم ديگه شجريان نيست! :P

 
در ساعت۵:۱۸ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ايول
اصلا من دپرسم. چي مي‌خوايد بگيد.
حالا حرفاتون رو off مي‌ذاريد.
دپرسي من هم به شما ربط داره.
حيف كه نمي‌تونم كلي حرفها رو اينجا بنويسم. چون يك سري آدم ... منتظرن من دهنم باز شه يك سال خوراك براي اذيت داشته باشند. اما كور خونديد. من خودم 10000 مثل شما رو مي‌برم كنار رودخونه و تشنه بر مي‌گردونم.
البته يواش يواش

 
در ساعت۱۲:۰۹ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

بائوباب دور برندار!! حالا من هي هيچي نميگم پات رو دراز نكن

 
در ساعت۹:۲۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تا حالا نمي دونستم که پشت اون ستاره حلبي قلبي از طلا داري
براي همين هم است که قلبت رو زود مي برند مواظب باش
فکر کنم تا حالا بايد از دپرسي در اومده باشي گرچه من فکر ميکنم توبيشتر بدجنس باشي تا دپرس

 
در ساعت۵:۴۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام ممدی. تو درد دل نداری/ دل درد داری. راستی اگه قرار باشه کسی تند تند حالش بد بشه جناب سروان ها هستن و بس . آره بابا. راستی به فافا هم می گم یه خورده توقولی رو راه بندازی می فهمی. بای بای کم الله

 
در ساعت۲:۲۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بابا دست بردارین این حرفا مال دختراست,به جای کار عبسی مثل آهنگ گوش دادن بهتره خودتو با کار سرگرم کنی.دیگه اینکه حرا راست میگه بعد سربازیت می تونیم یه آستین برات بالا بزنیم تا از این کسالت در بیای

 
در ساعت۲:۲۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

عبس یا عبث؟

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است