عذاب وجدان
‌‌
داستان كوتاه:
چند وقت پيش درست دو روز مونده به يكي از امتحان‌ها يكي از دوستانم از من درخواست جزوه كرد. من هم پيچوندمش و جزوه رو بهش ندادم. امروز كه نمره‌ش رو توي برد ديدم كلي شرمنده شدم.

** يك بازي خيلي زيباي فلش تقديم به همه دوستان
يادگاري (4)
در ساعت۷:۱۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

mamal aloo
text miad

 
در ساعت۸:۳۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

قبلتر ها شنیده بودم که این پیچوندن رفقا از خصوصیات اناث هست. :)

 
در ساعت۱۰:۴۸ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

البته در اختصاصی بودن اناث این عمل شک نکنید. من نمی خواستم جزوه ندم. سهل انگاری کردم و ....

 
در ساعت۹:۵۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

به هدف شيطاني خود نرسيدي چون اسپيکر خاموش بود ولي واقعا کهخيلي مجنوني.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است