پيش درآمد

شايد به بزرگترين گناه آلوده شوم! ديگر از پاکي آلوده شده‌ام ... تن من بيدريغ و بي‌پروا از مرگ و روحم خسته است ... روح من خسته است از اين تهمتها که در اوج معصوميت به ناروا او را آلوده خواندند... روح من خسته از دروغيست که مردم به او نسبت مي‌دهند، روح من آلوده پاکي شده...

سنگ هيچ گاه نمي‌سوزد يا مي‌سازد با آتش يا ميترکد و به انفجار خويش و نابودي تن در ميدهد!!!
يادگاري (4)
در ساعت۱۲:۵۳ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

هه هه !!!!
كي پيشه در اومده بائوباب؟؟چرا تيترت پيشه در آمده؟؟؟ پشت بوم عاشقانه تره ها!!
من از هر گناهي استقبال مي كنم بخصوص از اون بزرگهاش.
تازه سنگ به درد جاهاي ديگه هم مي خوره مثلا به درد اينكه سر آمها بهش بخوره.
ولي خارج از شوخي كي عصمتت رو زير سوال برده؟؟؟ بگو ارشادش كنم.من در پاكيه مملي شك ندارم البته اگر ظاهرسازي و ريا نباشه.

 
در ساعت۹:۴۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

دیگر از پاکی آلوده شدم... پاردادوکسی هست که جای فکر داره. اما پاکی و آلودگی باهم جمع نمیشن و از پاکی هم آلوده نمیشن؟جای فکر داره. موفق باشید.

 
در ساعت۱:۱۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خدا صبر بده
آهنگت هم قشنگه:)

 
در ساعت۱۱:۳۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

gonah rahi baray ba khoda ha ke be khoda bishtar nazdik besashan va say konan gonaheshobn jobran konan

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است