به روسري قرمزي sms 42
شانزدهم مرداد (1:21 تا 2:38 بعدازظهر)

?Fereshteh : salam.esme shoma chie
?Baobab : shoma
.Fereshteh : man baraye moarefie khodam bayad esme shoma ro bedunam
Baobab : baobab
?Baobab : shoma
.Fereshteh : man fereshteh hastam az khanandehaye weblogetun.ba ID shahin shomaratun ro gereftam
?Baobab : beja neiaram? Salim kamel begoo
?Baobab : saket shodi?goftam kisti? Man ro az koja mishnasi? Ba man chikar dari
?Fereshteh : goftam ke man fereshteh hastam.haletun khube
...Baobab : shahin ya fereshteh ya
.Fereshteh : fereshteh.shahin ID chatam hast.in mobaile babam hast ke daram sms mizanam
.Baobab : mashkuk mizany
?Fereshteh : yani chi
.Baobab : man ke midunam manzoret chie
.Fereshteh : yani chi? Man un matlabetun ro khundam.kheili bad javab dadin.bye
Baobab : shokhi kardam mikhastam bebinam khanum hasti ya alaki migi .zang bezanam ya na? 1
?Baobab : rast bego koja be webe ma ashna shodi
.Fereshteh : na.alan bayad beram
.Baobab : yeki talabe man
Baobab : 2
سه شنبه هجدهم مرداد (بعد از نوشتن مطلب «چند وقتي نبودم» ، از ساعت 11:34 تا 12:51 شب)

Fereshteh : salam.vaghti matlabe shoma ra didam khoshhal shodam.haletun behtareh.Babate anruz mazerat mikham vali shoma keretun khub nabud,omidvaram mano bakhshideh bashed.fereshteh. 3
Baobab : jedi khodet ro dorost moarefi kon
?Baobab : ID yahoo
?Baobab : familetun plz
?Fereshteh : shoma manzuret ine ke man dorugh migam
Baobab : mituni biay chat
Fereshteh : dust daram ba shoma ashna besham. Na dar inja.ye jaye behtar
?Baobab : masalan
.Fereshteh : shoma bozorgtari har ja shoma begi. Pasandam ancheh ra janan pasandad
!!!!????? : Baobab
?Fereshteh : harfe badi zadam
Baobab : na
?Fereshteh : avail ya dovomi?moshkel chie?mishe yek khahesh konam
Baobab : bego.in bad anten mide
!!!!???Fereshteh : chera
Baobab : chi chera
Baobab : key koja
.Fereshteh : mamnunam ke ejaze dadi ye vaght bashe hamdigaro bebinim
? : Baobab
Baobab : tamas begir
Fereshteh : agar emkan dare gharar ro bezaram jome chon ba parisa mikham beram kharid samte afrigha chand ta forooshgah hast adrese daghigh midam.
? : Baobab
.Fereshteh : age shod migiram chashm. Vali adres ro SMS mikonam.khabhaye khubi bebini
?Baobab : in mobile daste khodete
?Fereshteh : man kheili vared nistam be in harakat.manzuret chie
?Baobab : alan zang bezanam javab midi
.Fereshteh : na ama saay mikonam jome begiram.ghablesh etela midam
Baobab : mashkook
Fereshteh : chon mamanam bidare nemitunam harf bezanam.kheili dust dashtam khodam ba shoma harf bezanam.baraye jome lahzeh shomari mikonam.sms aval az tarafe man.
Baobab : khob bezan
? Baobab : nemituni biay chat alan
.Fereshteh : na.bye
Baobab : by

پنجشنبه شب (از ساعت 10:57 تا 11:27)

?Fereshteh : salam bidari
Baobab : are
.Fereshteh : saat 1 mituni biay jolo park melat
Baobab : zang nazadi
? : Baobab
Fereshteh : ma birunim ke mitunam harf bezanam
Baobab : anten nemide
.Baobab : hala zang bezan

اينجا بود كه تماس گرفته شد. اولش بائوباب ترسيد، زود قطع كرد.

.Fereshteh : to ghat kardi khodet ham zang bezan
Baobab : age mituni zang bezan 4
و در اينجا حسابي ترس بائوباب ريخته بود چون با كلي التماس و زاري تونستيم ارتباط رو قطع كنيم. ماشالا چونه راه بيافته كه ديگه ....

***************************
(1) به عبارت خيلي ساده معني اين جمله ميشه «*******»
(2) بائوباب پولدار sms خالي ميفرستد.
(3) ادب اين فرقان من رو كشته حتما اون موقع داشته فكرميكرده كه متن زير رو بنويسه يا نه؟
« سلام عليكم و رحمة الله، برادر بائوباب تقاضا دارم در صورت امكان جلسه اي كه به منظور برقراري معرفت نفوس باشد و انشا الله منتج به اتصال قلوب گردد در مقابل بوستان مردمي ملت برگزار نماييم و ....»
(4) بر اساس لحن نوشته هاي بائوباب حتما شما هم با من موافقيد كه مطمئنا بائوباب از دسيسه سركار بودن آگاه بوده.

****************************

راجع به ابراز فضل بائوباب درباره اسكل شدنش بايد چند چيز رو بگم.
با اون حرفش كه گفته هيچ خل و چلي دنبالش نيست كه باهاش تريپ لاو بذاره موافقم و من به عنوان يك اصل قبولش دارم ( تعريف اصل رو به اطلاعات هندسه دوران دبيرستان ارجاع ميدم) ولي با اين وجود بدش هم نميومد چون به جد دنبال داستان بود و تابلو از 5 درصد احتمال صحت ماجرا هم نميگدشت.
اونجا كه احتمال به اسكل شدگي داده، خيلي ها تو ليست بودن. با توجه به اصل بالا تمام تلاشم اين بود كه آخرين اولويت شك بائوباب باشم. روشنه كه كانديداهاي ديگه در اولويتهاي بالاتر بودند. اگه ميگفتم كي ها تو ليست بودن ديگه كسي من رو به ضايع دادن متهم نمي كرد.
يك جا گفته: « هيچ دختري اينقدر احمق نيست كه بخواد با يه پسر نديده و نشناخته كه به قول خودش تو وبلاگ با اسم بائوباب آشنا شده طرح رفاقت بريزه » . من مخالفم پس چطور من اينهمه خاطرخواه دارم در حالي كه نه من اونها رو ديدم نه اونها من رو؟ مي تونيد از فرقان بپرسيد.
بائوباب هر وقت با من صحبت مي كرد به جاي اينكه به من مشكوك بشه به خودش مشكوكتر ميشد، اييييينه، بايد يك كلاس اسكل كنون براتون بذارم.
خوبه حالا ننوشته كه مسابقه دختر شايسته ماهانه برگزار ميشه، آخه تو ميدوني دختر شايسته چيه يا كيه؟؟ نسبت دختر شايسته به تو مثل پول خرج كردن با فافا ست، يه چيزي بگو كه ديده باشي. تو كه من رو با اون اصلاح زياد ديدي چرا دل بچه مردم رو الكي آب ميندازي؟؟
اون خانم محترمي كه گول ما دو تا رو خورد از سادات بودند كه فرداش خبر از پشيموني اش براي كاري كه كرده به من رسيد، وقتي ماجراي صحبت اون خانم با بائوباب رو به مادرم گفتم كلي از به دنيا آوردن من نادم بود. در ضمن هر وقت بائوباب به خونمون زنگ ميزنه مادرم ميگه هموني بود كه اذيتش كردين.
خداييش مونده بودم چطور تمومش كنم؟؟ كسي نداشتيم كه سرقرار بفرستيم، از طرفي مي ترسيديم هر كي بره سر قرار اين بائوباب گشنه بخوردش. وقتي گفت گوشي ات رو بده گفتم ايول، بذار خودش بفهمه كه اسكل شده، پياده شدم. وقتي برگشتم نميدونيد چقدر برزخي شده بود ، فرورفته بود توي صندلي ماشين، جدا بغض گرفته بودش. انگار ماشينهاي اطرافش رو نميديد، بي هدف از جلوي پارك ملت رفت به بزرگراه مدرس و بعدش بزرگراه صدر حسابي قاطي كرده بود از اونطرف هم رفت پاسداران و ميدون نوبنياد، ميدون نوبنياد رو به سمت بالا بسته بودن، بائو هم قاط زده بود اومد ميدون رو دور بزنه نزديك بود بزنه به يك پژو پارس كه از روبرو داشت وارد ميدون ميشد، من اگر جاي راننده پژو بودم بوق ماشينم رو تو سر بائوباب خالي ميكردم. اونجا بود كه ديگه اساسي گرخيدم و تصميم گرفتم با به عهده گرفتن ناهار، كمي بائوباب آويزون رو از دپرسي درآرم كه خدا رو شكر جواب داد و سالم رسيديم خونه. خب ميدونيد كه بائوباب اصفهونيه، اسكل شدن يك طرف، خرج كردن يك طرف. هنوز داره با اون هايدا ها حال ميكنه، بيچاره نميدونه كه من پول خونم رو دادم.
بائوباب جان حدود 42 sms كه تقريبا 630 تومان هزينه اش ميشه، يادت باشه 630 تومان قبض موبايلت رو خرج فرشته روسري قرمزي كردي ....
همه مطالب نوشته شده بائوباب رو زاييده’ ذهنش اعلام ميكنم و هر چيزي كه نوشته به غير از اونهايي كه خودم گفتم رو تكذيب ميكنم.
بائوباب از اين مراسم سو استفاده هاي ديگه اي هم كرده كه بيانش خالي از لطف نيست، بائوباب بقيه اش رو بنويس.
يادگاري (2)
در ساعت۱۱:۲۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

جالبیش اینه که اون شب به من میگه تو موبایل بابات دستته؟ بعد که فهمیدم رفته سر کارها آی قاط زده بودم نصفه شبی که فکر کرده بود ممکنه من باشم! یعنی جدی بائوباب دم دستم بودی با هرچی دور و برم بود میزدمت.(هرچند خب به هرحال به همه مشکوک شده بود دیگه) من هنوز تو کفتم که این چه دلش خوش بوده ادامه داده SMS بازی رو شماها هم چه بیکار بودید این همه سر پلیس بازی درآوردین و آخرش هم یه هایدا! :D

 
در ساعت۸:۴۱ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

من به دوستي با تو افتخار مي كنم بنيامين ...

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است