!مطلبی که 2 بار نوشته شد

به نامش
دو تا مطلب خفن به سفارش بائوباب نوشته بودم تا حال او دو تا کفترباز رو بگیرم ولی هر چی با خودم کلنجار رفتم دیدم تو مراممون جوون ضایع کنی نیست.
هفته پیش نمایشگاه ساختمون بود، منم با احتساب اینکه حداکثر تا 5 سال دیگه منم یه مهندس عمران می‌شم رفتم یک سر زدم، چند تا چیز با حال و ضدحال دیدم که حیفم اومد براتون ننویسم.
1. من نمی‌دونم آخه نمایشگاه ساختمون جای کفتر بازیه؟ 1000 تومن ورودی بدی بیای …… بابا این همه مکان توپ هست اون وقت اومدید نمایشگاه تیپ زدید، بابا هر چیزی جایی داره، خدا شفاتون بده،
2. حالا بازم گروه اول رو می گیم تو کفن، ولی نمی‌دونم یک زن با بچه چند ماهه و شوهرش تو نمایشگاه چی کار می‌کنن؟ بابا اگه به خودتون رحم نمی‌کنید به اون بچه رحم کنید، گرما زده می‌شه، البته کیس‌های باحالتری هم بودند از جمله پیرزن‌های ننه قزقزی!
3. یک سوال برام پیش اومد اونم این که کارمندای شرکت‌های با کلاس کروات می‌زنن یا شرکت‌های بی‌کلاس، آخه هر چی شرکت بی‌کلاس بود کروات داشتن ولی چند تا از شرکت‌های خفن از جمله بوذرجمهر تیپشون ساده بود، البته نظر شخصی من این که کروات چیز احمقانه‌ای هستش مخصوصا تو نمایشگاههای ایرانی، ولی اگه در خارج از کشور نمایشگاه داشته باشی خیلی احمقانس که نزنی!
4. یک غرفه خفن بود مال شرکت بین المللی توسعه ساختمان، همونی که داره برج تهران (برج بین المللی تهران) رو می‌سازه، گفتم برم ببینم چه خبره، اول گیر دادم در مورد اطلاعات فنی ساختمان (ایول مهندس) کم کم یارو شاکی شد گفت آقا ما واحد فروشیم، منم کم نیاوردم و گفتم اتفاقا برا شرکتمون یکی از واحدهای اداری‌اش رو می‌خوام که طرف گفت هنوز قیمت اداری اونها قطعی نشده، ولی مسکونی داریم که از متری 3 تومن شروع می‌شه تا 6 تومن! یعنی تو پنت هاوس‌های تریبلکسش که 4 میلیارد می‌ارزه، قیمت دستشویی 30 میلیون تومن (قیمت یک رونیز با تخفیف)، واقعا بعضی‌ها چه پول‌هایی رو برا چشم و هم چشمی حروم می‌کنن. اون وقت بعضی‌ها محتاج نون شبشونن!
ولی وقتی می‌بینم ملت اینقدر مخشون تاب داره به آینده کاری خودم امیدوار می‌شم آخه شرکت با 35000 متر زمین از قرار متری 1 میلیون تومن، با احتساب اینکه 220000 متر بنا ساخته از قرار متری 600000 تومن (الان تو تهران یک خونه متری 200000 تومن خرجش کنن یک خونه خیلی توپ، من کلی به شرکت حال دادم!) و با توجه به اینکه یکی از بال‌های برج اداری می‌شه، با تخفیف متری 5 میلیون بفروشن، سود خالص شرکت 933000000000 تومن می‌شه، تازه اگه بگیم 33 میلیارد تومنم حق و حساب این و اون رو داده باشه میشه 900 میلیارد تومن!
حالا ایدزو، هی بیا قصه‌های عجب شیر رو بنویس و خودت تو این وبلاگا علاف کن، حداقل از هری یاد بگیر هم سر وقت سر مردم کلاه می‌ذاره و حقوق‌های چند میلیونی می‌گیره، هم به این جنگولک بازی هاش می‌رسه (خوب شد من مالیات نمی‌دم و گرنه خیلی می‌سوختم، تمام حقوق بگیرا بسوزن!).
نتیجه اخلاقی:
وقتی خواهرزادتون می‌یاد کنارتون می‌ایسته که کامپیوتر بازی کنه (شما موس بازی بخونید) ردش نکنید بره تا اون وقت بره دو شاخه رو از برق بکشه و با تعجب بهش نگاه کنه، و گرنه مثل من مجبور می‌شید مطلب رو دوباره تایپ کنید یا حداقل هر چند دقیقهsave کنیدش!
يادگاري (5)
در ساعت۲:۴۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

مرده شورت رو ببرن هميشه منتظري يكي يه چيزي بنويسه زرتي بچسبوني ته‌ش

 
در ساعت۹:۰۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

كفتر بازهارو بيخيال ولي خب اون زن و شوهر و پيرزنها هم مهندس تشريف دارن يا مسئول خريد يه شركت يا ... حالا دليل نميشه نيان بازديد.
كسي طرحي واسه ميليونر شدن نداره؟ نه خدايي آدم اين عددها رو ميخونه دپرس ميشه خب!
بائوباب اينجا خانواده مياد،مرده شور و ... چيه؟ دهه!:))

 
در ساعت۹:۳۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

شاید اون زن و شوهر هر دو یه مهندس ساختمون بودن. این دلیل نمی شه که چون بچه دارن نیان نمایشگاه.
زیاد هم حرص و جوش مایه دارا رو نخور. تا بوده همین بوده.

 
در ساعت۱۱:۱۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام ممنون كه سر زدي . با ارزوي موفقيت براي شما و دوستانتون.

 
در ساعت۹:۳۰ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

كيييي؟؟!!! مُن ؟!!!!
آخه بي انصاف كي به بيست هزار تومن تو ماه ميگه حقوق چند مليوني ؟؟!!!
از خروس خون صبح تا بوق سگ مي دوم واسه يه لقمه نون حلال كه گير بياد يا نه ؟؟!!! اونوقت شما رانت خورهاي بي صفت ...

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است