حاجي التماس دعا
سلام
منم مثل هري يه چند وقتيه دنبال يك لقمه نونم و وقت نكردم به وبلاگ سر بزنم.
هر چي خوبي و هر چي بدي از من ديديد به بدي خودتون حلال كنيد اگه خدا قبول كنه دارم مي رم خونش ،دعا كنيد بتونم استفاده كنم ،راستي هر كي زنگ بزنه خودش بايد 200 تومن من رو هم بده مطمئن باشيد از حلقومتون م كشم بيرون!
شايد اين مطلب رو بدم كسي برام بذاره تو وبلاگ پس مشكلات بعدي با اين پروفايل گردن من نيست
يادگاري (3)
در ساعت۱۰:۳۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خدا حاجیهامون رو بیشتر کنه:)
همون التماس دعا. دعا یادت نره

 
در ساعت۸:۳۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

التماس دعا! کاشکی خودت اینو الان می دیدی و قبل از رفتن می دونستی که چقدر دلم می خواد که واسمون دعا کنی.

 
در ساعت۱۰:۴۲ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

فافا جون سفر به سلامت. انشا ا.. با دست پر برگردي.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است