اطلاعيه سفر به الموت


طي سفر اخيري كه به مشهد مقدس داشتيم صحبت شد كه كلوپ بامرامها تجربه’ سفر به مركز و شمال و شرق كشور نصيبشون شده و تا به حال هيچ عزمي سوي غرب نداشته ايم و غرب في نفسه، هميشه بد نيست و براي اينكه بار منفي كلمه غرب رو كم كرده باشيم تصميم گرفتيم زمزمه اي كه هنگام سفر يكروزه به نيت تنگه واشي و مختوم به سوادكوه مربوط به گشت و گذار در ديار الموتيان سرداده شد رو به واقعيت نزديك كنيم.
پس از كلي جنباندن دوگوله و هدر دادن ذرات خاكستري و سوزاندن گلبول قرمز و انتظار در شرفيابي استاد مستدام ابوسعيدياني حضرت مستطاب هري بيك از سفر پرفيض مكه مكرم و اينكه همسفران با دعوت خاص يا عام گردهم آيند، تصميمي به ترتيب زير گرفته شد:
از كليه’ بي مرامها وبا مرامها ( البته مثل دفعه قبل حضور غير بامرامها بايد با تاييد بامرامها و طبق مرام با مرامها باشه. چي گفتم؟؟ دم با مرامها گرم، ايول اقتدار، اين همه كلاس براي كيه؟؟) ، اناث و ذكار ، طفيل و بالغ، صغير و كبير دعوت مي گردد به منظور سفر يكروزه (كه به احتمال قريب به يقين از آخرين حركات اينچنيني در تابستان امسال خواهد بود ) به سرزمين تاريخي الموت واقع در قزوين به تاريخ جمعه 25/6/84 حاضر شوند، لذا از كليه داوطلبان گرامي تقاضا مي گردد حداكثر تا روز سه شنبه 22/6 حضور قطعي خود را اعلام كنند تا به موقع، موارد مورد نياز بخصوص امر حياتي غذا مهيا شود . كليه مسووليتهاي سلامت اين سفر به عهده خود همسفران خواهد بود.
در ضمن هر كي ميخواد بياد نفري پنج تا ده هزار تومان بيشتر از اونچه كه فكر ميكنه خرجش ميشه بياره كه براتون خوابهاي خير ديدم. ( لازمه بگم كه اگر خانمها نيايند و مراسم مردونه بشه احتمالا زمان رفت به پنجشنبه بعد از ظهر موكول ميشه و برگشت هم جمعه عصر و مراسم خواب خيري هم كه ديدم ميپيچه. ايول؟؟!! اين هم مرامي كه ما براي خانمهاي كلوپ پياده كرديم و كلي برنامه رو انگول نموديم تا امكان حضور هر چه فعالتر ايشان فراهم گردد. )

يادگاري (2)
در ساعت۱۱:۵۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

راستش من این دفعه خیلی دلم می خواد بیام. ولی روز جمعه امتحان دارم. این امتحان هم تا حدودی سرنوشت سازه. نمی تونم از امتحان بگذرم.

 
در ساعت۱۲:۳۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. لازم به ذکر است که فقط برای عزیزانی که تا روز سه شنبه اعلام می دارند ضمانتنامه گرفته خواهد شد در غیر اینصورت مسئولیت با خودشان خواهد بود. راهنمای گروه حراخان

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است