يك موضوع كاملا جدي
سلام به همه دوستان!!
اگر به ياد داشته باشيد در سفر به الموت قرار شد كه حاج هري خان همت آبادي به دليل بازگشت سرافرازانه و پربركت از ديار عروج به ميهن اسلامي برنامه’ ميمون و مبارك حاجي خوران را مهيا كند.لذا مانند برنامه هاي پيشين كه در وبلاگ طرح ميشد از كليه سروران عضو كلوپ بامرام و بي مرامان به شرط مرام دعوت عمومي ميگردد تا در محفل انس با شهيدان شكم شركت نمايند كه شاعر جليل القدر فرموده اند:

to eat or not to eat, this is question

بديهي است حضور هرچه پرشورتر و با صلابت تر شما عزيزان باعث آنفكتوس زودرس اين نوگل باغ زندگاني خواهد شد.
ميعادگاه عاشقان سيد هري همت آبادي: ساعت 6 عصر روز يكشنبه 3/7/84 مقابل مكان مقدس مسجد الجواد واقع در ميدان هفت تير.
بايد اضافه كنم كه ميعادگاه فوق ممكن است تغيير كند بنابراين از داوطلبان ايثارگر تقاضا ميكنم علاقه مندي خود را هر چه زودتر اعلام نمايند تا در صورت تغيير در برنامه، ايشان را هر چه زودتر تر مطلع كنيم. (بنده خودم از مصران تغيير محل هستم كه متاسفانه به خاطر نافذ نبودن صدايم فعلا ترتيب اثر داده نشده و تصميم نهايي موكول به مشخص شدن جنس و افراد جان بر كف شركت كننده در اين طرح خداپسندانه شده است پس هر چه زودترين اومدن يا نيومدن خودتون رو اعلام كنيد)
پيشاپيش از حسن انتخاب هري جان در سپردن اعلام عمومي حاجي خورانش به بنده تشكر ميكنم و كمال امتنان دارم.
سيد هري دوست گرسنه و مسوول موقت روابط عمومي كلوپ با مرامها در وبلاگهاي دوست و همسايه ، ايدزوو
يادگاري (5)
در ساعت۱:۲۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

دوباره سلام ... بالاخره فهميدم ... بابا صد رحمت به اين پرشين بلاگ از اين باكلاس بازيا نداره ... راستي من از مطلبتون سر در نياوردم

 
در ساعت۸:۵۳ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام الهام خانم!! متن بالا مخاطب خاص داره و عمدا طوري نوشتم كه فقط آنها متوجه بشوند.ماشالا وبلاگ مجنون مطلب مهفوم زياد داره.
از حضورتون تو وبلاگ مجنون ممنونم و اميدوارم باز هم اينجا ببينيمتون.

 
در ساعت۱:۳۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

نه جان من شما قصد کردین برنامه هاتون رو طوری بریزید که من نتونم بایم!! بنده همون روز همون ساعتها دعوتم برای دانشگاه قبول شدن عزیزی! حالا اون روز؟
شوخی کردم! البته اون روز دعوتم ولی گمونم برای اولین برخورد عمرا میومدن یه برنامه که یه بنده خدایی پول پیاده شه:))گناه داره هری! یه نفر هم یه نفره:)) ایشالله بهتون خوش بگذره و قسمت شما هم بشه از این سفرا تا از این ولیمه ها بدید:) جای منو هم خالی کنید:) هرکدومتون هم که شکموتره جای من هم بخوره:))

 
در ساعت۸:۰۶ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

آقا قبول نيست!!! يعني مروت نيست!!! يعني رسمش اين نيست.
حالا ما كه محروم از خانواده ايم يعني دچار حقارتيم؟؟ يعني نبايد بياييم تو جمع حاجي خوران؟؟
خداييش اين رسمش نيست، يك ذره، فقط يك ذره به فكر من بودي كه بايد سربازي برم اينطوري داشته هات رو به رخ منه مظلوم نميكشيدي.
':(((((((((((((((

 
در ساعت۱۱:۳۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ایشالا برا عروسیش اینطور برنامه چینی کنی و ما هم در برنامه هاتون بتونیم شرکت کنیم.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است