اعترافات
اااا
حالا من هرچي از خودم شخصيت به خرج مي‌دم و هيچي نمي‌گم اين آقايون تنبلي و بي‌كاري و بيعاري و ... خودشون رو گردن اين بائوباب مي‌اندازن. البته من كه مي‌دونم اين قضايا كمي تا حدي ريشه در دانشگاه داره (آخه اونجا هم هركي هر گندي مي‌زنه آخرش به من مي‌رسه، هرچند بيرونم كرده باشند :)) ) اما به هر حال خدا بده شانس كه اين بائوباب آفريده شد تا شما ها بتونيد رو ديوارش راه بريد و هر جا كم مياريد از بائوباب مايه بگذاري.
در همين راستا يك شعر از مرحوم ابوالقاسم حالت (كه اين روزها با جمع آوري آثارش دارم بد جور حال مي‌كنم) به ذهنم رسيد كه شايد جواب اين حضرات هم داخلش باشه.
‌‌
*******
‌‌‌
محتسب ديد کراواتم و غريد چو شير
گفت: اين چيست که بر گردن توست اي اکبير؟
گفتمش چاکرتم نوکرتم سخت مگير
مي کنم پيش تو اقرار که دارم تقصير
کانچه اسباب گرفتاري هر مرد و زنست
همه تقصير کراوات منست

لکه ي غرب به دامان شما اصلا نيست
نام دختر , کتي و مرسده و ژيلا نيست
کت خوش فرم شما طرح فرنگي ها نيست
جين آن تازه جوان تحفه ي آمريکا نيست
اين کراوات فقط کار سوييس و وين است
همه تقصير کراوات منست

گر که سيمرغ نشستست سر قله‌ي قاف
کند از ياري مرغان دگر استنکاف
اگر اصناف ندارند اثري از انصاف
گر کند بخش خصوصي به خلايق اجحاف
گر فلان گردنه دست فلان راهزنست
همه تقصير کراوات منست

گر که وارون شده بالکل جريانات امور
گر کنون مور چو ماري شده و مار چو مور
اگر امروز چه بنا چه مقني چه سپور
هر که هر جور که زورش برسد گويد زور
گر سر و کار تو با چند نفر قلتشن است
همه تقصير کراوات منست

تا شود دوره‌ي خوشبختي امت آغاز
نه به تدبير و سياست، نه به سعيست نياز
گر کنم بنده کراوات خود از گردن باز
بار ديگر شود اين ملک بهشتي ممتاز
چون کنون آنچه گرفتاري و درد و محنست
همه تقصير کراوات منست.
‌‌‌
(با تخليص زياد!)
يادگاري (9)
در ساعت۱۰:۴۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

از کجا بیرونت کردن، از دانشگاه:))))
حق دارن دیگه. خوب وقتی آدمی تا این حد مشکوک بزنه، خوب همه ، هر چیزی رو می اندازن گردن اون.
شعره خیلی جالب بود:)

 
در ساعت۱۱:۱۱ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

لذت بردیم!

 
در ساعت۱۱:۰۴ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

اي خاك وچوق!! شيخ فرقان بدو كه ز چه رو نشستي!!! اسلام به فنا رفت!!! يا ايها الناس!!! بدانيد و آگاه باشيد كه اين بائوباب نفوذي با بهانه و بي بهانه داره تبليغ و نشر پوشش كفار پيتزا خور رو ميكه و داره پاي فلش(كراوات) رو به وبلاگ فرهنگي (؟؟؟) مجنون باز ميكنه. شيخ فرقان به داد اسلام برس. من يكي از مجنوني ها رو در حين ارتكاب جرم با فلش گير انداختم ولي تا جرمش تفهيم اتهام و ثابت نشه از معرفي كامل اين عنصر معاند و فريب خورده معذورم.

http://bmtafreshi.persiangig.com/image/b13.jpg

 
در ساعت۱۲:۲۷ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

:))
بني جون اين عكس از هركي باشه من نمي‌تونم باشم
چون ريش داره :))
من از اين اتهام تبرئه‌ام

ميمونه بين تو و فرقان و رفيق و ژوكر

حالا پيدا كنيد پرتغال فروش رو ...

البته من باز هم از اين معاندين عكس دارم. خواستيد افشا مي‌كنم :))

 
در ساعت۲:۴۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

Nashenas!!!!!
salam
baba hagh daran to ro aziat konan
yadete te vaghti ma to danesh gah boodim ma ro aziat mikardi
dar har hal az inke hamishe to hasti ta kase koozeha saret beshkane mamnoonim ( hame bacheha )
age ma ro shenakhti ???

 
در ساعت۲:۴۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

راسطي شايدم ما طو رو اظيط مي كرديم
نمي دونم
در هر صورت دوستط داريم

 
در ساعت۲:۴۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

راسطي شايدم ما طو رو اظيط مي كرديم
نمي دونم
در هر صورت دوستط داريم
بازم همون ناشناش قبلي

 
در ساعت۱۱:۲۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

salam
az tarafe Nashenas!!!!
راستش من هكر هستم ولي چونكه برنامه نويسي بلد نيستم و وغتمم خاليي خودم مي خام با ظياد پيغام دادن حكطوون كنم
شايد من اظ ثايط رغيبم
باظم ميگم اگه دانشجو بودم مينبشتم
حيف كه من دانشجو نيثطم طا بطونم متلب بنويسم وگرنه حطمان اين كارو مي كردم

 
در ساعت۱۱:۲۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

در ذمن تا جوابمو ندي دسط اظ ثر ثايطت بر نمي دارم

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است