چه كس مرا دريابد
مرا درياب آنگاه كه در تنگناي نا امن صحنه خيزان كائنات كسان و اموال بكار نيايند وجز دل سليم را به عيار نگذارند، مرا درياب آنگاه كه در حسرت و عصرت از فرصتهاي رفته و نعمتهاي سوخته چنان شوم كه اي كاش گويان عرصه بي بازگشت تقدير را دوان دوان به سوي سراب رهايي و جبران بپيمايم كه تو خود گفته اي انسان يعني حسرت و زيان و خسران، مرا درياب آنگاه كه با هيچ نتوانم چهره ام را بپوشانم و نمايش كريه خويشتن بر پهنه ملكوت كبريايي يادآور حيات پرغفلت باشد.
رازها را مي كند حق آشكار ****** چون بخواهد رست تخم بد مكار
سرورم، آقايم، مولايم، جميلم، حليمم، رحيمم، من بنده’ فقيريم و جز آقايم چه كس مرا دريابد، من خوار و خسم و جز سرورم چه كس مرا دريابد، من خلق شده ام و جز خالق چه كس مرا دريابد، من ضعيفم و جز توانا چه كس مرا دريابد، من جسم فنا پذيرم و جز دائم چه كس مرا دريابد، من محتاجم و جز دارا چه كس مرا دريابد، من بيمارم و جز درمان چه كس مرا دريابد، من راه گم كرده ام و جز راهنما چه كس مرا دريابد، من سرگردانم و جز رهبر چه كس مرا دريابد، من بازنده ام و جز چيره چه كس مرا دريابد، من پرورش يافته ام و جز پروردگار چه كس مرا دريابد، چشم من به كرم و احسان و فضل و بخشايش و رحمت است و چه كس مرا دريابد جز تو.

***************************

همانطور كه ميدانيد متن بالا برداشت آزادي از « مناجات حضرت امير » است، از وقتي اين مناجات را پيدا كردم هميشه ازش لذت برده ام چون عاشقانه ترين تضرع و درخواستي است كه ديده ام و وقتي تصور ميكنم كه اين مناجات منسوب به مولاي برگزيده اي است كه مولاي فرستاده بر حسب فرمان درباره اش مي گويد « من كنت مولاه فهذا علي مولاه » هنگام خواندن، خودم رو عدم ميبينم و اگر من عاشق باشم جز معشوق چه كس مرا دريابد
سايه معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد ***** ما به او محتاج بوديم او به ما مشتاق بود
التماس دعا!!!!!!!
يادگاري (3)
در ساعت۹:۲۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

التماس دعا.

 
در ساعت۱:۵۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

akh ke cheghadr delam gerefteh kash yeki mitonest komaki koneh vali begheyr az khoda hichki nemitoneh.emroz rooz tavalod aziztarin kasameh eshghame tamam donyameh vali baham ghahre digeh mano nemikhad gofteh hagh nadaram bahash tamas begiram hata ye sms bashe harfi nist vali toro khoda shoma tavalodesho tabrik begid begin barash dishab koli doa kardam emrozam az khoda khastam savab rozam mal on basheh.vaseh sabram ye ya ali begid
ya hagh!ya ali

 
در ساعت۲:۰۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

man yadam raft khodamo moarefi konam.man moshi hastam

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است