سلامی دوباره
سلام ، سلام به همه دوستان . سلام به همه گوگولی های وبلاگ نویس . حال و احوال ؟ دیدید برگشتم !!!
خواهش می کنم ، خواهش می کنم ماچ و بوسه را بزارید برای بعد .( لطف کنید یه کلینکس ! بدید جناب مستطاب سپار ) تعریف کنید ببینم چه خبرا ، از سپار خودم چه خبر ، از یاس جونم ، جوجه مامانی عزیزم ، و از همه مهمتر جناب آقای مهندس بائوباب دامه ظله برکاته ( خوشت نیاد، خوشت نیاد! من ... زیاد دارم .نیازی به تو نکبت هم ندارم ولی حالا یه ذره تحویلت گرفتم دلت نشکنه ) و... . آخی بمیرم ، شکه شدید ها ، عیب نداره ، راستی شنیدم معصومه جونم عمه شده ! (مراتب شادباش منو در نظر بگیر). چند وقتی بود چون با چند تا بی ذوق ( البته از لحاظ ادبی ) مثل شماها! گشته بودم ذوق ادبیم کور شده بود، مجبور شدم چند روزی این لونه شغال رو ترک کنم. تا یک کم حالم جا بیاد و قدمی در راه خدمت رسانی ادبی به وبلاگ نویسان تمامی نقاط جهان برداشته باشم . خوشحال شدید ها ؟ جون من نگو نه ! برای چی خوشحالید ؟ خوب معلومه :
1) از این به بعد میتونید از سرچشمه جوشان ادبی من فیض اکمل ببرید
2) از این به بعد یک آدم با جنبه دارید که هرچه می خواهید میتونید باهاش درد دل کنید ، فحش بدید ، انتقاد کنید و... ( البته فقط های جنبه ها )
3) هرچی تونستی می تونی فکر کنی ( هر کی اندازه ظرفیتش )
در پایان از همه دوستان که هنگام خواندن این نوشته حلقه اشک شادی در دو خورشید سیاهشان ( البته برای اوناییکه لنز نزاشتن ) کمال قدر دانی و تشکر خود را ابراز میدارم و با امید روزهایی خَش در کنار هم
وویگولنززجگ :
من گوش به صدای کوه های دور دست فراداده ام
و چشم به راه پیام دریاهای دور هستم
از خاک هدیه ای را امید دارم
و در باد گوش به پیام دوست میدارم
من در انتظاری هستم جاودانه و دنیا را جاودانه دوست میدارم
منتظر پیام های صمیمانه شما !! هستم .
يادگاري (8)
در ساعت۱۱:۱۲ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام بر ساغر تهي وبلاگ مجنون!!
اين يك پيام صميمانه است.
خواهش ميكنم يكي دستمال رو برسونه معلوم نيست رژ زده يا لاك، دوتا لپهام قرمز شده.

 
در ساعت۱۱:۳۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام گرم و صمیمانه منو پذیرا باش ساغر جان. راستش تقریبا همیشه دورادور احوالاتت رو از ئه سرین بانو جویا می شدم. امیدوارم بعد از این بیشتر از حضورتون در این ادبستان لذت ببریم:)
از ابراز لطفت نسبت به خودم ممنونم. کوچولومون خیلی با نمکه. دقیقا به عمه اش رفته:) در اولین فرصت یه سری از عکس هاش رو می ذارم تو وبلاگم.

 
در ساعت۱۲:۰۵ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ساغر ما كه حريفان دگر مي‌نوشند
ما تحمل نكنيم ار تو روا مي‌داري

السلام عليكم و رحمه‌‌الله
خوش بر گشتي. مي‌بينم كه با تجديد قوا (از نظر رو) برگشتي.
فكر كنم اين مدتي كه نبودي در مرحله كاشت رو بودي
قبلا ها اينطوري نمي‌نوشتي به ثمر رسيد.
ببينيم بازم ازت مطلب.

ديگه پر رو مي‌شي. فعلا باي

 
در ساعت۱۲:۳۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

هااا
چون اين برگشتن ساغر مشكوك مي‌زنه من نمي‌تونم حدسيات خودم رو تو دلم بريزم:

1) تهديد حذف من كارساز شده
2) دنبال چيزيه
3) به عنوان عامل نفوذي
4) بنده خدا ديده وبلاگ‌ها به كل از ركود دراومد فكر كرده خبريه يا چيزي به كسي مي‌رسه (در اين يك مورد كور خونده)
5)

ولللش

 
در ساعت۱:۳۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

به به ساغر خانوم خانوما! مزین فرمودید! می فرمودید گوسفندی گاوی تزئین یم کردیم(شرمندت من به شدت بدم میاد تو مراسمی گاو و گوسفند و .. بکشند)
این معصومه گفته عکس بچه رو میخواد بذاره؟ بشنو و باور نکن! همونجور که بائوباب عکس فسقلی های شمارو برای من فرستاد و همونجور که شما عکسشون رو یادتون موند به من نشون بدید، معصومه هم عکس میذاره تو وبلاگش!
از همون حلقه اشکها که میگی الآن هست متنها انگشتم یهو رفت تو چشمم ذوق زده نشو لطفا!
اه سپار نامحرمی گفتن! درضمن اون لاک و رژ نیست! ساغر جانم شاتوتی چیزی خوردن اومدن صورتشون رو پاک کن تو پریدی جلو! دهه! اینجا خانواده میاد!
خوش اومدی باز:)

 
در ساعت۱:۳۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

این بائوباب چی میگه این وسط اشعار عاشقونه می نویسه؟ میخواد کوله بار عشقش رو جایی بذاره زمین؟ یکی به دادش برسه بابا!

 
در ساعت۸:۴۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام
خوش اومدی البته منم تازه اومدم
راستی هیجکی به من نگفت خوش اومدی تازه دعوام هم کردن:((
امیدوارم هرچی از باد و خاک و کوه ... خواستی بهت بدن موفق باشی
یا حق

 
در ساعت۱۰:۰۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

salam haji...inja hanooz technologi moje chaharom nareside fa leza ba vojoode adame amkanat , efazate ma ro ba zabane fingilidhi gheraat befarmain.
az haj ahmad hafaza ho llah jooyaye ahvale shekhe moghan shodam.ghasede kooye shoma khabar award ke dast be harekati dehshatnak zadandi o weblog dar vakerdandi... ala aye haza ma jooye awalate sheykhe tafresh va mashhad niz boode va hastim amma an jenabe mostadam koobideye ma ra tanawol nemoodand o bedrood gooyan az dor kharej shodand...(Cheshmak...!) agha link yadet nare...

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است