الهي
الهي دلي ده دران دل تو باشي
به راهي بدارم كه منزل تو باشي
به درياي فكرت مرا غو طه ور كن
الهي چنان كن كه ساحل تو باشي
طبا طبا يي يزدي
يادگاري (9)
در ساعت۸:۳۴ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

بدو بدو شيريني شيريني
خبر فوري خبر فوري

ياس بانو امروز صبح براي اولين بار عمه شد.

هر كي مي خواد بدوه تا تنور داغه شيريني رو بچسبيم.

اي واي حالا 2 تا عمه داري :((
اين نشون مي‌أه مجنوني‌ها هيچوقت كم نميارن :))

 
در ساعت۸:۵۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

از همه ممنونم
شيرينيش و از بائو باب بگيريد بعد من باهاش حساب مي كنم
اخه من كه هيچ وقت شما هارو نميبينم
در ضمن حتما خبرشو به من بديد
چون ممكنه بهم كلك بزنه

 
در ساعت۱۲:۵۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام
الهی آن ده که آن به
یا حق

 
در ساعت۵:۰۷ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام خدمت یاس بانوی عزیز! تبریک میگم که عمه شدی! ایشاللا قدم کوچولو سرشار از خیر و برکت باشه.
راستی چرا این طرفا هیچ کس خاله نمیشه؟ یا عمو؟ یا دایی؟ الان عمه شدن مده؟؟!!

 
در ساعت۱۰:۵۳ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

من وجدانم قبول نمي‌كنه.
اين نشد كه همه‌ش آقايون شيريني بدن و خانوم‌ها جيم بزنند.
من نمي‌ـونم بنابراين لو مي‌دم.
اين ياس بانو بزرگترين اشتباه عمرش رو انجام داد. يعني زود به وبلاگ ما پيوست آخه مي‌دونيد امروز تولدشه.
خيلي بده آدم به فاصله دو روز هم عمه بشه هم تولدش باشه (هرچند سنش تغيير نكنه)
من به همه اجازه مي‌دم تا مي‌تونند تيغش بزنند. بي برو برگرد بايد شيريني بده، من اين حرفها حاليم نيست. من كه مي‌گيريم شما ها نخواستيد به من چه (من چرب تر مي‌"يرم) :))

 
در ساعت۱۱:۱۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند
چیزی نادر زندگی آغاز می کند با شادی واندکی درد
روزانه به گونه ای نمایان در می بالد
بدان ماند که نادره نخستین است
و نادره آخرین
---
عمه شدنت مبارک یاس خانوم! ایشالله سالم بمونه و خندون:)
اینجا تولد هم هست؟ ایول! یالله شیرینی! دوبله هم باید بدی که هم تولد خودته هم برادرزاده! اینو هیچ رقمه نمی شه کوتاه اومد!دوتا جشن توامان اصلا نمیشه گذشت! ببین مگه اینکه دم ما خانومارو ببیی ! بهترم هست ها! خرجت کمتر میشه! کلا بخوای حساب کنی 5-6تا بیشتر نیستیم! آقایون اضافه شن خیلی برات سنگین تموم میشه! بدو یاس خانوم خبرکن:))

 
در ساعت۹:۱۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام خدمت یاس بانو. تبریکات فراوان منو پذیرا باش. عمه شدن خیلی حال می ده. نمی دونم توجریان هستی یا نه؟ منم حدود سه ماه پیش عمه شدم.
راستی تولدت هم مبارکه. با نظر ئه سرین موافقم. خانوما تعدادشون کمتره. زیاد هم تو خرج نمی افتی. ایشالا قراره جمیع خانوما به زودی یه قرار بذاریم ، دور هم جمع شیم. خوشحال میشیم که شما هم حضور داشته باشین:)

 
در ساعت۱۰:۲۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ازشما ممنونم عمه شدن خيليحال ميده ولي بابا ومامان شدن يك چيز ديگه است
اميد وارم هر كدامتان هر چه زودتر ازدواج كنيدو مزه با باوما مان شدن را هم بفهميدشيريني هم به روي چشم خودم كه گرفتار زندگيم
بائوباب درخدمت شما
انشالله شيريني ازدواج شماها
هر چه زودتر
انشاالله

 
در ساعت۱۱:۲۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

یاس جان قربون شکلت ما می گیم دخترا رو فقط بگو بیایم شما میگی بائوباب در خدمته؟ نه جان من یک کم شما فکر کن به جمله! :))
چی چیو درگیر زندگی هستید؟ شما مامانها چقدر گیر میدید ها! فکرکنید دو ساعت بچه رو بردید پارک خودتون نشستید رو صندلی دارید بازی نگاه می کنید؟
ببین بین خودمون بمونه ولی من هیچ آزادی و آرامشی رو به خاطر لذت بچه داشتن حاضر نیستم از دست بدم! خیلی سخته مسئولیتش بابا!
هان؟ چی ؟ آهان هیچی نمی گم:))

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است