وروديه
سلام دوستان بنده حقير با نام رايه العباس قراره از همين امشب البته راستشو بخواين از ديشب عضو وبلاگ شدم كماكان كه مشغول نوشتن هستم اين توفيق عايدم شده در كنار عزيز دل خودم (جيگر) جناب بائوباب نشستم واز محضر ايشان نهايت بهره مندي را حاصل ميكنم (البته اين جمله معناي دو پهلو دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
خلاصه خيلي جاتون خالي خوب بيش از اين مزاحم وقت دوستان نشم اين متنو با يه جوك به پايان ميرسانم البته پيشاپيش التماس دعا دارم شديدا.
تركه خواب ميبينه داره پلي استيشن بازي ميكنه زنشو ميكشه ميره مرحله بعد از خواب مي پره ميبينه زنش نشسته جلوش. ميگه اه ه ه ه ه ه سيوش نكردم.
نظرات: بابا ايول عجب جوك باحالي بود.
حالا اگه دوست داشتيد راجع ID من بيشتر بدونيد با روابط عمومي سازمان (بنياد فرهنگي هزار دستان) تماس بگيريد.
يادگاري (2)
در ساعت۱۲:۳۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

البته خوش آمد می گیم بهتون! خوش اومدید ولی امیدوارم که از دست این بائوباب عین سپار سر به بیابون نذارید:)
این بچه کجاست؟ دپرس نشه قبل سربازی رفت؟ رفته کوله بار عشقشو کجا گذاشته زمین؟
با عرض شرمندگی حوصلم نمیاد واسه همه پستها کامنت بذارم از همینجا سلام به همه! اون شعرها هم جالب بید:) فعلا همینا بید!

 
در ساعت۹:۴۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. منم ورودت رو تسليت عرض ميكنم. چون تجربه دارم ميگما. اين باؤباب هميشه دپرس نامرد تا باهاش مشكلي پيدا كني اسمت رو حذف ميكنه. نميتونه ببينه كسي حالش رو بگيره.تندي ميخواد تلافي كنه. باور نداري از ياس بپرس.
ولي خب انشاالله بتونيد كنار بيايد باهم . ولي چش من كه آب نميخوره.
فعلا. يا علي

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است