شجريان - افتخاري

داشتم روي آلبوم جديد عليرضاخان افتخاري گشت و گذاري مي‌كردم و ... (من توضيح نمي‌دم، خودتون بهتر از من مي‌دونيد)
یکی از ترانه‌هایی که در آلبوم اخیر علیرضا افتخاری (صیاد) بازخوانی شد، «دفتر خاطرات ما» از ساخته‌های «اکبر محسنی» بود. این ترانه سالها پیش توسط «محمدرضا شجریان» اجرا شده بود.

«دفتر خاطرات ما» با صدای (استاد) محمدرضا شجریان

«دفتر خاطرات ما» با صدای عليرضا افتخاري
‌‌‌‌‌‌‌‌
دوستانی که هر دو ترانه را دانلود می‌کنند اجرای برتر این ترانه را در قسمت نظرات انتخاب کنند.
با تشكر از وبلاگ تحرير

يادگاري (1)
در ساعت۲:۴۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اگر چه دور از تو شوم یار وفادار تو ام
جدا ز تو همسفر عشق شرر بار تو ام
اگر قصد سفر دارم، خدا داند که ناچارم
دفتر خاطرات ما، مانده برای ما بجا

خبر می‌دهد صبر و شکیبایی ما
به پایان رسد قصه تنهایی ما
چه رخشان شود اختر خوشبختی ما
چه زیبا شو عالم رويايي ما
اگر قصد سفر دارم، خدا داند که ناچارم
دفتر خاطرات ما، مانده برای ما بجا

چه غم آفرینی چه دل گیریی ای غروب جدایی
كه گسترده‌ای سایه به کاشانه‌ی ما
چه جانها که سوزد به شرار گنه تو
چه دلها که نالد ز غمت پیش خدا
تویی همچو من خسته ز بیداد زمان
به دامان مکن اشک غم از دیده روان
دل من بود تا به ابد خانه تو
نمی‌اوفتد این خانه به دست دگران
اگر قصد سفر دارم، خدا داند که ناچارم
دفتر خاطرات ما، مانده برای ما بجا

شعر: بهادر يگانه

** آره قربونش، دفتر خاطرات من مانده براي من بجا :((

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است