مطالب صد من يه غاز
‌‌‌
ديروز كه داشتم با حضرت بائوباب به بحث و جدل مي‌پرداختم ايشان گوشزد نمودند كه اينقدر به پاچه‌ي مبارك ايشان نپيچم و بچسبم به بقيه، ما هم چند علت آورديم كه بد نديديم براي روشن شدن اذهان عمومي و خصوصي الالخصوص جناب بنيامين خان ذكر نماييم.
ابتدا بگذاريد كَمَكي اعتراف كنم.
روزي كه من مي‌خواستم وارد اين وبلاگ شوم بائوباب ليستي از قوانين نوشته و نا نوشته جلوي بنده گذاشت و كلي چك و سفته بابت اين تعهدات از من گرفت. چندتا از اين تعهدات به اين شرح مي‌باشد:
نظر به اينكه ما با وبلاگ دوست و همسايه دست دوستي و برادري و پيمان ياري بسته‌ايم حق اذيت كردن بر و بچ وبلاگ دوست و همسايه را تا اطلاع ثانوي نداري.
در مورد اعضاي وبلاگ خودمان هم كه نوشته بودند: چشمك جيززه و نبايد به هيچ وجه و حتي تحت شرايط بحراني طرفش برم. كمر باريك اصلا وبلاگ نمي‌خونه و هرچي مطلب درباره‌ش بزني سوخت مي‌شه و جناب بنيامين خان هم به عهده‌ي خودت مي‌باشه و بايد اول ظرفيت سنجي كني و بعد سر به سر بنيامين بگذاري.
و اما خودم. جناب بنيامين خان من غير از شماها هستم. بنابر اين غير از بائوباب كس ديگه‌اي در اين دو وبلاگ به صورت كامل نمي‌شناسم. البته كمي در مورد هري و هرميون (ببخشيد رييس الكتاب) شنيدم و با رييس كمي دورادور آشنايي دارم اما اينكه فعلا در حال حاظر به خودم جرات جسارت به ساحت مقدس اين عزيزان و شما را بدهم كمي زود و دور از عقل به نظر مي‌رسد.
پس فعلا تا مطالب شما درج نگرديده و موقعيت رو نسنجيدم بيخيال گير بازار.
‌‌‌‌
در ره منزل ليلي كه خطرهاست در آن
شرط اول قدم آنست كه مجنون باشي
يادگاري (2)
در ساعت۷:۲۴ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام ساغر!
در مورد من گوش به حرف بائوباب نده هرچي ميخواي بگو،سعي ميكنم يه جور جواب ندم كه از گير دادنت پشيمون بشي ، بالاخره هر چي باشه مجنوني هستيم ديگه.
راستي چرا خودمون رو اينقدر راحت سوزوندي؟ سريع بگو همه مجنوني ها هميشه در صحنه اند.

صلاح و توبه و تقوي ز ما مجو حافظ
ز رند و عاشق و مجنون كسي نيافت صلاح

 
در ساعت۴:۴۷ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
اصولاً من از دیدن هر چی گروه منسجم لذت میبرم!!
به عنوان عضو وبلاگ دوست و همسایه، باید بگم طبق پیمان بسته شده افراد دو وبلاگ حق توهین کردن به همدیگر رو ندارند ولی گیر دادن که اشکال نداره!! من به شخصه استقبال میکنم!
راستی من دورادور هم با شما آشنایی ندارم!! هم دانشگاهی بودیم؟

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است