اطلاعيه 1

سلام بر دوستان!!
چند روز نبودم كه داستانش رو بعد تعريف ميكنم.
اومدم برنامه جمعه آينده رو ياداوري كنم و از دوستان خواهش كنم تا روز دوشنبه حضور قطعي و تعدادشان رو اعلام كنند. با توجه به محدود بودن وسايل نقليه بايد تعداد دقيق مشخص بشه تا بنابر تعداد، وسايل نقليه مورد نيازتهيه شود. معلوم بودن تعداد براي تدارك امر حياتي و خدشه ناپذير نهار و ساير متعلقات كه ديگه واضح و روشن، اظهر من الشمس، است.
خانم هاي محترم لطف كنند مثل گذشته با سركار خانم رييس الكتاب هماهنگ كنند.
كامنتهاي محبت آميز شما در زير اين نوشته انگيزه اي براي ارايه خدمات بهتر به شما عزيزان خواهد بود.
به هر گونه نظر و پيشنهاد توجه نخواهد شد پس وقتتان را هدر ندهيد.
كلوپ بامرامها با بيش از صد بار خرابكاري در امور مشابه در خدمت كليه بامرامهاي گرامي و بي مرامهاي محترم افتخار در برگزاري چنين مراسم باشكوه و مسرت بخشي دارد.

واحد هماهنگي و برنامه ريزي در امور لفت و ليس، اختلاس، خدمات و ساير در كلوپ بامرامها
يادگاري (4)
در ساعت۸:۳۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

كامنت محبت آميز:)
آقا ما كه تكليفمون تقريبا معلومه. اگه نقص فني دست من اجازه داد اونجا همديگه رو ميبينيم. يعني من و دوستام با تور مي آييم. تا وسط هفته احتمالا معلوم شه كه بعد اگه دوست داشتيم هماهنگ مي كنيم كه اونجا همديگه رو ببينيم. اگه هم نشد كه بياييم كه بهتون خوش بگذره. توي راه هم حواسطون باشه دسته گل به آب نديد بعدا بياييد بنويسد پنچر كرديم و كوبيديم به ماشين هم و ...

 
در ساعت۹:۲۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

اییییییی !!!!!
از دست این ئه سرین بانو! آخه یعنی چی آمار آدم رو داره.یه صفحه کامنت بنویس. اونوقت همش بپره:(
بگذریم، امیدوارم برنامه آخره هفته بهتون خوش بگذره. من متاسفانه برنامه ام عوض شده و نمی تونم بیام. منتظر سفرنامه تون هستم.
در ضمن اظهار لطفتون در مورد با مرامها ، جالب بود:)

 
در ساعت۳:۳۵ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

از طرف من هم کامنت محبت آمیز:))))

 
در ساعت۱۱:۴۳ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

محبت گر چه نامي بي‌نشان است!!!

ايول تحريف

 

ارسال یک نظر