ماه رجب ، ماه خدا

بسم الله الرحمن الرحيم
يا من ارجوه لكل خيروامن سخطه عند كل شر يا من يعطي الكثير بالقليل يا من يعطي من سئله يا من يعطي من لم يسئله و من لم يعرفه تحننا منه ورحمه اعطني بمسئلتي اياك جميع خير الدنيا و جميع خير الاخره واصرف عني بمسئلتي اياك جميع شر الدنيا و شر الاخره فانه غير منقوص ما اعطيت و زدني من فضلك يا كريم با دست چپ محاسن را بگير و انگشت سبابه دست راست را به حال تضرع حركت بده و بعد بگو يا ذالجلال والاكرام يا ذاالنعماء والجود و يا ذاالمن و الطول حرم شيبتي علي النار.

حلول ماه مبارك رجب المرجب را به تمامي دوستداران ميهماني خدا تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

به قول علماي فقه (مقدمة الوجوب واجب) اگر كسي بخواهد از ضيافتخانه حضرت دوست بهره كافي و وافي ببرد بايد مقدماتي فراهم كند.بزرگان اهل عرفان مي فرمايند:ماههاي مبارك رجب و شعبان مقدمه ماه مبارك رمضان هستند.

همچنين ولادت با سعادت حضرت باقرالعلوم عليه السلام را بر تمامي شيعيان عموما و بر شما دوستان خصوصا تبريك عرض مي كنم.
از خداي منان به بركت اين مولود فرخنده عا قبت به خيري و تعقل را براي شما خواهانم.

بمناسبت اسم شريف حضرت باقرالعلوم عليه السلام :
علم زماني مفيد هست كه پشتوانه اش فكر و عقل باشد و قران مي فرمايد:«افلا يتدبرون القران ام علي قلوبهم اقفالها » نمي خواهيد در اين كتاب انسان ساز انديشه كنيد ؟مگر بر قلب شما قفل زده ايم.شبيه به اين مشئله خيلي هست مثل افلا تتذكرون، افلا تتفكرون، افلا تعقلون و غيره.اصلا عقل را تعريف كنيم:«العقل ما عبد به الرحمن واكتسب به الجنان».عبد بواسطه ان عقل هم خدا را عبادت مي كند و هم بهشت را براي خود كسب كند.جا دارد اين يك بيت شعر
به هر كه عقل دادند چه ندادند به هر كه عقل ندادند جه دادند؟

براي اينكه مطلب طولاني تر از اين نشه بحث را ناتمام مي گذارام.
در اخر از همه كساني كه لطف كردند و به اين حقير خوش امد گفتند تقدير و تشكر دارام.

التماس دعا شديدا
يادگاري (5)
در ساعت۱:۴۹ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
من هم امروز رو تبريك ميگم.
موفق باشيد!

 
در ساعت۱۰:۲۳ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

خير مقدم
عيد شما هم مبارك باشه

 
در ساعت۱:۰۸ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

اي جونم!! بوي ماه رمضون مياد.دل آدم دمدماي ماه رجب هوس ماه رمضون مي كنه.
طاعات و عبادات و بخصوص روزه هاي اين روزهاتون مقبول باشه.
حاجي چشم دعات ميكنم،ما دعا نكنيم پس كي دعا كنه، فقط اميدوارم لايق باشي ;)))
خارج از شوخي ملتمسم.

 
در ساعت۶:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام بر تمامی دوستان عزیز و غیر عزیز مخصوصا اون یه نفر مریض. ان شاءالله شفای عاجل صورت پذیرد(البت از اون تعارفات شابدلعظیمی بودها) به هر صورت ما که اطلاع نداشتیم. و تا باشه از اینجور بی اطلاعی ها تا از شر خرید کمپوت راحت شیم. یه مطلب هم خدمت جناب سرکار پنجم وظیفه نمی شه تو وبلاگت کامنت گذاشت. قبلا گفته بودم سرباز از عالم و آدم خورده. در ضمن در مورد مطلبی که نوشته بودی در مورد بنده((آنچه شرط بلاغ بود با تو من گفتم خواه پند گیر نخواستی بازم پند بگیر))یا حق

 
در ساعت۹:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

منم به نوبه خودم تبریک می گم، هر چند که دیر اومدم. امیدوارم بتونیم از این ایام به طور شایسته استفاده کنیم.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است