آي تلافي كردن حال مي‌ده !!!!!
توي يه پارک در سيدني استراليا دو مجسمه بودند يک زن و يک مرد. اين دو مجسمه سالهاي سال دقيقا روبه‌روي همديگر با فاصله کمي ايستاده بودند و توي چشماي هم نگاه مي‌کردند و لبخند مي‌زدند. يه روز صبح خيلي زود يه فرشته اومد پشت سر دو تا مجسمه ايستاد و گفت: "از آن جهت که شما مجسمه‌هاي خوب و مفيدي بوديد و به مردم شادي بخشيده‌ايد، من بزرگترين آرزوي شما را که همانا زندگي کردن و زنده بودن مانند انسانهاست براي شما بر آورده مي‌کنم. شما 30 دقيقه فرصت داريد تا هر کاري که مايل هستيد انجام بدهيد." و با تموم شدن جمله‌اش دو تا مجسمه رو تبديل به انسان واقعي کرد: يک زن و يک مرد.
دو مجسمه به هم لبخندي زدند و به سمت درختاني و بوته‌هايي که در نزديکي اونا بود دويدند در حالي که تعدادي کبوتر پشت اون درختها بودند، پشت بوته‌ها رفتند. فرشته هر گاه صداي خنده‌هاي اون مجسمه‌ها رو مي‌شنيد لبخندي از روي رضايت مي‌زد. بوته‌ها آروم حرکت مي‌کردند و خم و راست مي‌شدند و صداي شکسته شدن شاخه‌هاي کوچيک به گوش مي‌رسيد. بعد از 15 دقيقه مجسمه‌ها از پشت بوته‌ها بيرون اومدند در حاليکه نگاههاشون نشون مي‌داد کاملا راضي شدن و به مراد دلشون رسيدن.
فرشته که گيج شده بود به ساعتش يه نگاهي کرد و از مجسمه‌ها پرسيد: "شما هنوز 15 دقيقه از وقتتون باقي مونده، دوست نداريد ادامه بدهيد؟" مجسمه مرد با نگاه شيطنت‌آميزي به مجسمه زن نگاه کرد و گفت: "مي‌خواي يه بار ديگه اين کار رو انجام بديم؟" مجسمه زن با لبخندي جواب داد: "باشه. ولي اين بار تو کبوتر رو نگه دار و من خرابکاري مي‌کنم (پي پي) روي سرش."
‌‌‌‌‌
نکته اخلاقي: (برگرفته از کتاب اخلاق مسعودي)
يادگاري (3)
در ساعت۱۱:۳۶ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

بايد اعتراف كنم كه اولش زدم تو خاكي و ... ولي بعدش از اين كار فرهنگي بائوباب خوشم اومد و درس گرفتم كه زود نتيجه گيري نكنم.هرچند كه پي پي كردن پشت درختچه ها و شمشادها كار خيلي بديه.حتي شما مجسمه عزيز.
امما نكته در اينجاست كه آي تلافي كردن حال ميده! آي حال ميده ;D

 
در ساعت۱۱:۵۱ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

ميلاد مبارك جانشين حضرا امير رو هم به بروبچ خودمون و وبلاگهاي دوست و همسايه تبريك ميگم.

 
در ساعت۱۰:۰۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. خيلي جالب بود ولي اگه كسي تا آخرش نخونه خيلي حالت رو خوب ميتونه بگيره :((به هر حال مممنون. يا علي.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است